Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 79

Onderwerp: Kerst 2013

  1. #51
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Het ziet er allemaal wel leuk uit.... maar moet toch wel zeggen dat die *meester-architect* het totaal verpest voor de mensen die keihard hebben gewerkt qua avonturen & handel om de heksentorens bij elkaar te krijgen... nu heeft iedereen ze en is ook direct het speciale eraf van deze *unieke* gebouwen....

    Heb toch een beetje het gevoel dat de speciale gebouwen nu zijn gebruikt als *financiele* melkkoe door BB; ondanks dat ik begrijp dat een spel zijn geld moet opbrengen vind ik dit 1 van de mindere dingen van het kerst-event!
    Helemaal mee eens, wil ik nog toevoegen : KS die je nu in zeldzaam proviand kan maken....charme van bijvoorbeeld 5k KS bij elkaar handelen voor kasteel is helemaal weg, beetje GS bij elkaar verzamelen en iedereen ( die Zeldzaam Provi heeft) kan episch avo kopen....Persoonlijk vind ik dit jammer....

  2. #52

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Ik vermoed ook dat er een grote uitbreiding komt volgend jaar. Tweede eiland of zo en dat ze daarom nu iedereen de kans geven om snel meer Settlers te hebben. Die heb je straks vast hard nodig.

    Vind het trouwens wel ondankbaar klinken allemaal. Bij andere evenementen gaan zitten klagen dat er te weinig extra's zijn. Nu kunnen ook lagere levels gauw wat extra's krijgen, is het weer niet goed )
    Veranderingen zullen der zeker aan komen daar maak ik me geen zorgen over en ja dat nu de bevroren huizen gewoon uit die toverdozen komen vind ik ook niet erg
    Ik kan je zeggen heb veel invasies gespeeld in het verleden, heb ik er spijt van het antwoord is nee, want ik heb er plezier aan beleefd.
    Dit is een spel en daar moet je plezier aan hebben en zolang ik het nog met plezier speel ben ik tevree.
    En die torens maak u daar niet teveel zorgen over ze komen niet met zoveel.
    De handel zal wel weer stabilizeren na het event maak jullie daar maar geen zorgen over.
    Ik vindt het trouwens niet slecht van bb dat het nu makkelijker wordt gemaakt want in het verleden had je veel spelers die afhaakten omdat alles zo traag ging.

  3. #53

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ja, traag Half jaar geleden pas dit spel ontdekt en in exact 6 maanden naar lvl. 50. Vind het vlot genoeg.
    Er zijn gelukkig nog voldoende uitdagingen over, ook al had ik in die 6 maanden slechts een pop van 5300 en nu binnen 1 week door naar 8600

    Je hoort me iig (nog) niet klagen over het tempo en alle extra's die erin zijn gekomen in die 6 maandjes.

  4. #54
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Nice


  5. #55
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is zeker nice Poegel. Zo mogen ze bij mij ook wel eens terugkomen.

  6. #56
    Miss-Kitty's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Hoeveel missie-ketens zijn er eigenlijk?

  7. #57

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand of de goudtoren werkt vanaf level 48 en hoger , of voor iedereen??

  8. #58

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    De goudtoren werkt voor iedereen paultje

  9. #59
    Miss-Kitty's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    In totaal 3 missie ketens. Als je de Engelse taal machtig bent heeft Iolanthe een prima overzicht gemaakt om door te nemen.
    Zie : http://forum.thesettlersonline.com/t...-Event-2013-14
    Hm oke, te snel de ketens afgehandeld dus.
    Bedankt voor je antwoord en de link!

  10. #60
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het eigenlijk jammer dat we de kerstavonturen niet gekregen hebben, dat je ze alleen maar kan kopen voor kadootjes.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.