Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 79

Onderwerp: Kerst 2013

  1. #11
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop toch dat dat niet waar is dat straks iedereen die alle dagen online is tijdens kerst ineens een goudtoren kan plaatsen. Ben ik voor niks die kleermakers aan het spelen. en als iedereen een goudtoren heeft schieten de prijzen weer omhoog doordat munten niks meer waard zijn. Zou ik erg zonde vinden van de tot nu toe leuke lvl 50 uitdaging.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Ik hoop toch dat dat niet waar is dat straks iedereen die alle dagen online is tijdens kerst ineens een goudtoren kan plaatsen. Ben ik voor niks die kleermakers aan het spelen. en als iedereen een goudtoren heeft schieten de prijzen weer omhoog doordat munten niks meer waard zijn. Zou ik erg zonde vinden van de tot nu toe leuke lvl 50 uitdaging.
    Hoezo voor niks aan het spelen? Heb je je popcap al omhoog door die 'prachtige huisjes' te plaatsen? heb je al zo'n kwartiermeester generaal? en je kan altijd nog 3 torentjes bij elkaar spelen..heb je er totaal 4.

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het jammer dat ik het hele jaar dagelijks online ben geweest en dan wanneer ik met kerst 2x op vakantie ga de helft van het evenement mis ook 1 van de belangrijkste items ga missen die je dan eventueel zou kunnen krijgen. Ik heb me pakjes al liggen om alle dingen in de winkel te kopen maar kan helaas niet me 24 dagen online komen :/ Zou daar alleen al voor een goudtoren moeten krijgen mis ik net de belangrijkste maand van het jaar :P

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ga der maar niet vanuit dat door 1 goudtoren er ineens gouden tijden aanbreken op je eiland.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Vind het jammer dat ik het hele jaar dagelijks online ben geweest en dan wanneer ik met kerst 2x op vakantie ga de helft van het evenement mis ook 1 van de belangrijkste items ga missen die je dan eventueel zou kunnen krijgen. Ik heb me pakjes al liggen om alle dingen in de winkel te kopen maar kan helaas niet me 24 dagen online komen :/ Zou daar alleen al voor een goudtoren moeten krijgen mis ik net de belangrijkste maand van het jaar :P
    als je aan het einde van het event online bent kun je de dichte, dus de gemiste dagen openen met edelstenen, 20 edelstenen per hokje das een nette prijs.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    helaas zit ik dan in Azie :P

  7. #17
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    helaas zit ik dan in Azie :P
    Daar lopen ook nog wat internetkabels rond als het goed is

  8. #18
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe zeker is dat Poegel de goudtoren, kan dat nergens anders vinden?
    Ik geef toe dat het er wel zo uitziet, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat we met 1 event, een watermolen of silo krijgen en een gouden toren.

    Misschien kan bb dit verder uitleggen :> anders is die toren zeker van mij :> LOL

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is er ook niet uit te halen
    Iedereen ziet een goudtoren staan en gaat er gelijk vanuit dat DAT de eindbeloning is.

    Het enige dat er staat is: Special Featured Item.... "Don't delay, get this awesome special item today!"

    Zou het wel mooi vinden wanneer de schijn-beloning de echte blijkt te zijn

  10. #20

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Goed dat ze geluisterd hebben en het aantal recycle fabrieken dat je kunt kopen hebben verhoogd van 1 naar 2.
    Laatst gewijzigd door Ranzou; 23-11-13 om 10:12.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.