Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 79

Onderwerp: Kerst 2013

  1. #61
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    Vind het eigenlijk jammer dat we de kerstavonturen niet gekregen hebben, dat je ze alleen maar kan kopen voor kadootjes.
    Waarom is het kopen met cadeautjes een probleem dan? Wees blij dat het geen edelstenen zijn...
    Oh ja, vind je niet dat BB dit jaar genoeg cadeautjes heeft gegeven met kerst? Een hele kalender vol met grondstoffen en buffjes, we hebben 100 edelstenen gekregen en aan het einde van de kalender wacht ons nog een prachtige goudtoren! Als ik al deze geschenken vergelijk met vorig jaar vind ik niet dat we enige reden tot klagen hebben!

  2. #62

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind vooral de kalender een goed idee en de beloningen staan aardig in verhouding denk ik, 24 dagen rommel met een uitschieter er bij en op het einde een goudtoren, prima! (het moet ook niet té worden)
    buiten dat vind ik dit waarschijnlijk toch wel het beste event tot nu toe...
    die meester architect had anders gemoeten en de kerst missie keten had langer/moeilijker gemogen, maar buiten dat vind ik het wel een goed event...
    ik heb veel slechtere events meegemaakt die ze wat mij betreft na een dag of 2 wel mochten stoppen! dat heb ik nu niet, van mij mag dit event nog wel een weekje langer duren!

  3. #63

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Krijg deur 6, 12, 18, 21 en 24 niet open terwijl alle andere deuren open zijn? Wie kan helpen. Heb edelstenen genoeg.

  4. #64

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Weet hoe het werk. Volg de link naar de Engelse forum!

  5. #65
    qazz's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    50 of 30

  6. #66
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Waarom is het kopen met cadeautjes een probleem dan? Wees blij dat het geen edelstenen zijn...
    Oh ja, vind je niet dat BB dit jaar genoeg cadeautjes heeft gegeven met kerst? Een hele kalender vol met grondstoffen en buffjes, we hebben 100 edelstenen gekregen en aan het einde van de kalender wacht ons nog een prachtige goudtoren! Als ik al deze geschenken vergelijk met vorig jaar vind ik niet dat we enige reden tot klagen hebben!
    Ik zeg ook niet dat het kopen van het avontuur met kadootjes een probleem is. Had leuk geweest als de avonturen ook in een missie-reeks waren verwerkt. En dan bedoel ik de avonturen gestolen slee en red het kerstfeest. En we hebben zonder meer heel veel gekregen, het was een heel leuk event! En de adventkalender was top!!

  7. #67
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    De meester architect heeft veel kapot gemaakt vind ik. Met wat geld in het spel te pompen heb je nu veel ijshuizen en heb je daardoor plots een hoge settlerslimiet.

    Je kan nu level 50 worden met de helft van de inspanning (premium) en allerlei spullen waar vroeger veel voor moest worden gespeeld om het te vinden/behalen lukt nu zomaar.

    Ze hebben daardoor de inspanningen ondergraven van de heel aktieve spelers.


    Temp

  8. #68

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    ach..geef dat hondje is een bakkie water man rent zich een rotje

  9. #69

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TEMPLARRED Bekijk Berichten
    De meester architect heeft veel kapot gemaakt vind ik. Met wat geld in het spel te pompen heb je nu veel ijshuizen en heb je daardoor plots een hoge settlerslimiet.

    Je kan nu level 50 worden met de helft van de inspanning (premium) en allerlei spullen waar vroeger veel voor moest worden gespeeld om het te vinden/behalen lukt nu zomaar.

    Ze hebben daardoor de inspanningen ondergraven van de heel aktieve spelers.


    Temp
    veel veranderringen van de laatste tijd (2x zoveel gratis edelstenen voor login schiet me ook te binnen) hebben het makkelijker gemaakt level 50 te bereiken. Misschien ging het spel ook wel te langzaam om spelers binnen te houden, dat weet ik niet. Alleen jammer is dat ze vergeten zijn om ook iets te maken voor diegenen die na de 50 nog een uitdaging (competitie!) zoeken, want zo krijg je ook meer afhakers denk ik van mensen die eenmaal 50 zijn...

  10. #70
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Wat gebeurt er met de overgebleven kerstklokken, zuurstokken en gemberkoeken ?
    Na het onderhoud van vannacht is het niet langer mogelijk om cadeaus te maken en er zullen ook geen nieuwe kerstverzamelvoorwerpen op je eiland verschijnen. De overige grondstoffen zullen in je pakhuis blijven.

    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.