Het onderhoud wat momenteel gaande is staat los van het reguliere onderhoud. Meer informatie over het onderhoud van vannacht is te vinden in dit topic: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17632
BB_Skelril
Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 07-01-14 om 14:40.
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Het is inderdaad een behoorlijke misser van BB.... maar wat doe je eraan?
Behalve hier eens flink klagen dan
tot zover het kerst-event...was op zich een leuk event maar het einde he....krijgen de maya's toch nog gelijk??....
Kerst-event was geslaagd, heel veel spelers zijn er weer heel druk mee geweest: voorwerpen zoeken, cadeautjes maken, handelen etc. In mijn ogen was het beter dan het paas- en halloween-event. Complimenten aan BB, enige valse noot is dan deze laatste dag, maar ik was toch aan het werk ;-).
De doorgevoerde veranderingen en toegevoegde items aan het spel van de afgelopen periode vallen bij mij goed in de smaak, maken het vooral voor de wat lagere levels leuk om door te blijven spelen en geven mij als level 50 wel weer voldoende uitdaging en speelplezier. Ik heb bij sommige dingen soms ook mijn bedenkingen, maar ben gewoon blij met elke verandering: stilstand is achteruitgang namelijk.
+1
Volgens mij is de stresstest verkeerd begrepen. Met server is niet de hardware maar zijn blijkbaar de gebruiker bedoeld.
Het tijdstip is niet echt gelukkig gekozen maar ja, heeft men ook eens tijd voor andere dingen.
En een dag later komen de ontdekkers terug en ben je met 350 cadeau's alweer voorbereid op volgend jaar.