Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 79

Onderwerp: Kerst 2013

  1. #41
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind dat BB het dit jaar echt te makkelijk heeft gemaakt om cadeautjes te verzamelen, het systeem van cadeautjes vinden met je verkenner van vorig jaar was stukken beter. Neem nou vandaag: een extra lange zoektocht met 13 van m'n verkenners, resultaat: 230 cadeautjes!!! Dat slaat toch nergens meer op, zo maken jullie het wel erg makkelijk. Zo is er geen enkele uitdaging in dit event.
    Vorig jaar hadden we kans op 0 - 5 cadeautjes per zoektocht, alleen bij de extra lange zoektocht had je zekerheid. Nu met 50% kans op 30 cadeautjes (of 50 indien je een beetje mazzel hebt) gaat het veel te snel.

  2. #42

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Ik vind dat BB het dit jaar echt te makkelijk heeft gemaakt om cadeautjes te verzamelen, het systeem van cadeautjes vinden met je verkenner van vorig jaar was stukken beter. Neem nou vandaag: een extra lange zoektocht met 13 van m'n verkenners, resultaat: 230 cadeautjes!!! Dat slaat toch nergens meer op, zo maken jullie het wel erg makkelijk. Zo is er geen enkele uitdaging in dit event.
    Vorig jaar hadden we kans op 0 - 5 cadeautjes per zoektocht, alleen bij de extra lange zoektocht had je zekerheid. Nu met 50% kans op 30 cadeautjes (of 50 indien je een beetje mazzel hebt) gaat het veel te snel.
    waar maak jij je druk om... met die cadeaus kun je toch nix fatsoenlijks krijgen... 2x recycle fabriek en je bent klaar!
    die advent kalender (of wat er op lijkt) die geeft wel leuke dingen! verder heb je natuurlijk ook nog die Meester Architect die het hele spel om zeep helpt! 1 op 5 kans op een bevroren huis... ff wachten op het paas event dat je 1000 bonen krijgt voor 90 edelstenen en alle uitdaging is weg...
    tot aan het kerst event was de uitdaging om bevroren huizen te krijgen, tenminste voor de hogere levels... die uitdaging is nou compleet weg...
    ik lach om elke idioot die 1500 edelstenen uitgeeft aan een invasie van de vikingen!
    BB gooit zijn eigen ruiten in!!! invasie van de vikingen verkocht volgens mij heel behoorlijk voor 1500 edelstenen nu geven ze bevroren huizen weg voor gemiddeld 500 edelstenen, dus waarom nog invasie kopen...

    graag wil ik dit nog even kwijt: alweer een domme, ondoordachte actie van BB

  3. #43
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    graag wil ik dit nog even kwijt: alweer een domme, ondoordachte actie van BB
    Heeeeeeeeeeeeeeel af en toe ben ik toch stiekem blij met domme, ondoordachte acties.Kan ook niet wachten tot ik het laatste vakje van de kalender kan openmaken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #44

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    of bb maakt een grote blunder met dit event met die meester architect of hij wil juist dat de prijzen dalen omdat er iets nieuws komt .....

  5. #45

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand of we de keuzes voor vakje 6, 12, 18 en 21 vooraf moeten maken? Of kan dat ook nog op die dag zelf?
    Laatst gewijzigd door RedRiddle; 14-12-13 om 00:47.

  6. #46

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedRiddle Bekijk Berichten
    Weet iemand of we de keuzes voor vakje 6, 12, 18 en 21 vooraf moeten maken? Of kan dat ook nog op die dag zelf?
    mij lijkt het dat je op de betreffende dag voor het blok wordt gezet

  7. #47

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Het mag allebei, nu kiezen of wanneer je opent...
    Let wel: Wanneer je eenmaal je keuze hebt gemaakt, staat het vast.

  8. #48
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Het ziet er allemaal wel leuk uit.... maar moet toch wel zeggen dat die *meester-architect* het totaal verpest voor de mensen die keihard hebben gewerkt qua avonturen & handel om de heksentorens bij elkaar te krijgen... nu heeft iedereen ze en is ook direct het speciale eraf van deze *unieke* gebouwen....

    Heb toch een beetje het gevoel dat de speciale gebouwen nu zijn gebruikt als *financiele* melkkoe door BB; ondanks dat ik begrijp dat een spel zijn geld moet opbrengen vind ik dit 1 van de mindere dingen van het kerst-event!

  9. #49

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Het ziet er allemaal wel leuk uit.... maar moet toch wel zeggen dat die *meester-architect* het totaal verpest voor de mensen die keihard hebben gewerkt qua avonturen & handel om de heksentorens bij elkaar te krijgen... nu heeft iedereen ze en is ook direct het speciale eraf van deze *unieke* gebouwen....

    Heb toch een beetje het gevoel dat de speciale gebouwen nu zijn gebruikt als *financiele* melkkoe door BB; ondanks dat ik begrijp dat een spel zijn geld moet opbrengen vind ik dit 1 van de mindere dingen van het kerst-event!
    Helemaal mee eens

  10. #50
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vermoed ook dat er een grote uitbreiding komt volgend jaar. Tweede eiland of zo en dat ze daarom nu iedereen de kans geven om snel meer Settlers te hebben. Die heb je straks vast hard nodig.

    Vind het trouwens wel ondankbaar klinken allemaal. Bij andere evenementen gaan zitten klagen dat er te weinig extra's zijn. Nu kunnen ook lagere levels gauw wat extra's krijgen, is het weer niet goed )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.