Hoi Paul06 heb jij dan wel de kerstverzamel objecten? Ik hoor van de mensen in de gilde dat geen van allen ze hebben.
Hoi Paul06 heb jij dan wel de kerstverzamel objecten? Ik hoor van de mensen in de gilde dat geen van allen ze hebben.
De eerste kerst verzamelvoorwerpen zullen na de eerste verversing van je verzamelobjecten op je eiland verschijnen. Je kunt hiervoor het beste je verzamelvoorwerpen missie in de gaten houden.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Duidelijk Skelril en dank je voor het antwoord
heb hem nog niet is de reset account gebonden?
Frisqi
kan je je account niet eventjes doorgeven aan iemand die dan voor jou dagelijks opent?
Laatst gewijzigd door siskin; 11-12-13 om 20:02.
weet iemand wat je kan met een paviljoen, een piratenhut,... louter versiering?
piratenhut: 50 inwoners erbij
paviljoen: inderdaad, versiering
Ik heb het gevoel dat er iets mis is. De ontdekkingsreizigers kunnen op de schatzoektochten ook geschenken vinden. Bij mij zijn er nu al een behoorlijk aantal thuisgekomen zonder extra geschenken, maar wel met extra grondstoffen. Ik krijg bijvoorbeeld 150 houten planken en dan een extra venstertje met 50 planken.
Is bij mij nog nooit voorgekomen dat de reiziger met twee grondstoffen vensters terug kwam, ik denk dat die 2e geschenken moeten zijn.
aanvullend bericht
Zojuist komt er een reiziger terug met twee grondstoffen vensters en één met 10 geschenken. Leuk natuurlijk, dat ik extra grondstoffen krijg, maar klopt dat?
Laatst gewijzigd door Nelleke199; 12-12-13 om 10:58.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
op de allerkortste zoektocht komt hij altijd met 2 grondstoffen terug, de 3 langere altijd maar 1 grondstof