Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Het nieuwe mail systeem

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: Het nieuwe mail systeem


    Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het kunnen blokkeren van spelers is een prima verbetering. Eindelijk een mogelijkheid voor de vrouwelijke spelers om de verzenders van berichten met die rare voorstellen tot het verrichten van bijzondere handelingen te kunnen negeren.
    Hartelijk dank hiervoor.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud

    mail verwijderen?

    Ik krijg mail die ik altijd wil bewaren, daar staan links in voor bv guides.
    Kan ik die toch definitief bewaren?

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud

    Email

    ik heb een vraagje betreft Email,

    Ik gebruik mijn Email box ook als opslag voor goederen,verdwijnen deze dan ook???

    Of gaan deze ook naar je stermenu toe??

    Graag hoor ik van U..


    Snorro

    Gilde LOST

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ziet er goed uit! Alleen zie ik nog steeds alleen een datum en geen datum+tijd waarop de berichten zijn ontvangen, al is dit ook wel af te leiden uit de verlooptijd (mits deze niet pas start als je je aanmeld).

  6. #6
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud

    oude mails verwijderen

    Het nieuwe systeem lijkt goed, vooral dat je verzonden berichtjes kan teruglezen, maar sommige mails wil ik bewaren omdat er handige tips in staan.....die worden nu verwijderd na een tijdje, dat vind ik toch niet handig. Jammer dat je ze niet kan bewaren dan.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik vroeg me af wat de houdbaarheid wordt van berichten over beloningen uit avonturen en of er gelijk bij invoeren van dit mailonderdeel oude mail verwijderd worden.. ik heb namelijk een aantal avonturenbeloningen in de mail staan die ik nog niet wil accepteren...

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Mooie opschoning van de mailserver

    Nu alleen nog even een timer van 30 dagen zetten op alles in je stermenu en iedereen gaat Verbeterde pakhuizen kopen of alles verhandelen.
    hoop dat dit toch echt cynisch bedoeld is

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehanne Bekijk Berichten
    Het nieuwe systeem lijkt goed, vooral dat je verzonden berichtjes kan teruglezen, maar sommige mails wil ik bewaren omdat er handige tips in staan.....die worden nu verwijderd na een tijdje, dat vind ik toch niet handig. Jammer dat je ze niet kan bewaren dan.
    mbt deze zou een optie die je kan aanvinken om de mail te bewaren wel mooi zijn idd. Dit zorgt al voor een drempel die naar alle waarschijnlijkheid echt wel zal voorkomen dat er teveel mails die er eigenlijk niet toe doen bewaard blijven.

    •Elke mail zal na bepaalde tijd verlopen en automatisch worden verwijderd.
    Die bepaalde tijd is hoelang?

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

    Beter :D

    Zoals het er nu uitziet, is het een flinke verbetering.
    Vooral het selecteren van meerdere mails en de outbox vind ik een flinke stap vooruit.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.