Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Het nieuwe mail systeem

  1. #11
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    interessante verbeteringen in het mail systeem , ik zou echter ook graag een optie zien om mail te bewaren . er zijn nl berichten die ik graag wil bewaren.
    niets ten nadele van de plannen maar denk dat dit een welkome aanvulling is

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    archiveer functie

    een archiveer functie zou wel handig zijn, er zijn bepaalde mails die ik niet kwijt wil geraken ingame.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wederom, zoals zo velen aangeven, goed idee om het berichtensysteem te verbeteren, maar weer jammer dat er halfslachtig gewerkt/ontwikkelt wordt...

    ik zou graag zien dat er van te voren eerst ff over nagedacht werd voordat er iets werd ontwikkeld...

    conclusie: goede verbetering, maar had veel beter gekund! alweer een gemiste kans!

    (ik ken het bekende verhaaltje: het is nog in test fase en kan nog veranderen (maar iedereen weet dat dit toch niet gebeurd))
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 10-11-13 om 15:13.

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    nieuwe mailbox

    Nieuwe mailbox ziet er goed uit, ik hoop alleen dat de berichten die ik nu gebruik om bepaalde grondstoffen achter de hand te houden niet automatisch verwijderd zullen worden.
    Ook worden er wel eens gildeberichten verstuurd met richtlijnen voor de leden, zou graag zien dat je deze berichten ook zou kunnen bewaren. Met andere woorden, geef gebruikers de keus om zelf te kiezen welke berichten ze willen bewaren.

    Mvg, Goldisheavy.
    Laatst gewijzigd door goldisheavy; 11-11-13 om 02:45.

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Yes

    Het ziet er perfect uit. Blij dat je nu ook je verzonden mail nog terug kan zien.

    Dezweter,

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Er wordt in dit topic om verschillende informatie gevraagd en ook worden er (terechte) bedenkingen geuit mbt het ontbreken van enkele functionaliteiten. Skelril we zijn bijna een week verder, kan jij hierover inmiddels wat meer informatie verstrekken?

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb helaas geen informatie over hoe lang het duurt voordat de mail automatisch wordt verwijderd.

    Wel heb ik inmiddels jullie feedback over de archief functie doorgestuurd, maar ik kan helaas nog niet beloven dat deze functie ook daadwerkelijk wordt geïmplementeerd.

    BB_Skelril

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor je reactie Skelril, hopelijk wordt er dan binnenkort meer bekend

  9. #19

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Alsjeblieft geen bewaar functie, dat iedereen gewoon eens spelen moet met zijn grondstoffen ipv ze te bewaren tot een event om dan andere (in veler ogen mindere) spelers een poot uit te draaien door alle eventstuff op te kopen.

    Mijns inziens is het ooit bedoelde maximum in je stermenu er niet voor niks gemaakt en wordt dit door een handigheidje via het mailsysteem omzeild.

    Linkjes uit je mail kun je kopieeren naar je favorieten in je browser om ze niet kwijt te raken. En gilderichtlijnen zul je dan bv elke maand(afhankelijk van bewaartijd) even moeten uitsturen (kopietje opslaan in kladblok of word of iets dergelijks). Meteen handig om ze up to date te houden en ter info van nieuwe leden.
    Het is iets meer werk, maar zodra er een bewaarfunctie wordt toegevoegd zal deze weer misbruikt worden voor grondstoffen opslag.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 19-11-13 om 09:27. Reden: aanvulling gildebericht

  10. #20
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Als een email verloopt zal het worden verwijderd, ongeacht of de mail is gelezen of niet. Mocht er buit in de mail zitten dan zal de buit aan je ster-menu worden toegevoegd. Je zult een email ontvangen die je informeert over de verwijdering en het verplaatsen van de voorwerpen.
    Gaan goederen die in de mailbox staan, omdat een handels voorstel is afgewezen, dan ook automatisch naar het stermenu?? Of verdwijnen die dan gewoon samen met de mail?.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.