Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Het kunnen blokkeren van spelers is een prima verbetering. Eindelijk een mogelijkheid voor de vrouwelijke spelers om de verzenders van berichten met die rare voorstellen tot het verrichten van bijzondere handelingen te kunnen negeren.
Hartelijk dank hiervoor.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Ik krijg mail die ik altijd wil bewaren, daar staan links in voor bv guides.
Kan ik die toch definitief bewaren?
ik heb een vraagje betreft Email,
Ik gebruik mijn Email box ook als opslag voor goederen,verdwijnen deze dan ook???
Of gaan deze ook naar je stermenu toe??
Graag hoor ik van U..
Snorro
Gilde LOST
Ziet er goed uit! Alleen zie ik nog steeds alleen een datum en geen datum+tijd waarop de berichten zijn ontvangen, al is dit ook wel af te leiden uit de verlooptijd (mits deze niet pas start als je je aanmeld).
Het nieuwe systeem lijkt goed, vooral dat je verzonden berichtjes kan teruglezen, maar sommige mails wil ik bewaren omdat er handige tips in staan.....die worden nu verwijderd na een tijdje, dat vind ik toch niet handig. Jammer dat je ze niet kan bewaren dan.
ik vroeg me af wat de houdbaarheid wordt van berichten over beloningen uit avonturen en of er gelijk bij invoeren van dit mailonderdeel oude mail verwijderd worden.. ik heb namelijk een aantal avonturenbeloningen in de mail staan die ik nog niet wil accepteren...
mbt deze zou een optie die je kan aanvinken om de mail te bewaren wel mooi zijn idd. Dit zorgt al voor een drempel die naar alle waarschijnlijkheid echt wel zal voorkomen dat er teveel mails die er eigenlijk niet toe doen bewaard blijven.
Die bepaalde tijd is hoelang?•Elke mail zal na bepaalde tijd verlopen en automatisch worden verwijderd.
Zoals het er nu uitziet, is het een flinke verbetering.
Vooral het selecteren van meerdere mails en de outbox vind ik een flinke stap vooruit.