Grondstoffen zullen niet automatisch uit je in-game mailbox worden verwijderd, mail met grondstoffen er in zullen of in je mailbox blijven staan of de grondstoffen worden automatisch aan je ster-menu worden toegevoegd.
BB_Skelril
Grondstoffen zullen niet automatisch uit je in-game mailbox worden verwijderd, mail met grondstoffen er in zullen of in je mailbox blijven staan of de grondstoffen worden automatisch aan je ster-menu worden toegevoegd.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Ik vind het verwijderen van meldingen een eindeloze taak geworden (traag) , als iemand je eiland buffed met 50 mandje of je een groot avo hebt gedaan, kun je er wel een paar minuten voor uit trekken om de meldingen weg te halen.
Momenteel doe ik dit niet meer opschonen maar zie hierdoor nog wel eens wat belangrijke meldingen over het hoofd.
Ik heb helaas nog niet de optie gevonden om dit soort meldingen uit te zetten.
Verder ziet het er mooi uit.
gewoon alles selecteren en de paar mails deselecteren die je wilt houden
Gildeberichten die we willen bewaren zetten we in de forumgroep van de gilde, misschien een idee voor anderen?
vind persoonlijk helemaal niks. wat hebik aan een postvakuit als dat readonly is en niets kan verwijderen? alleen maar een vol postvak met niks
Wat ik in het mailsysteem mis is een optie om een bericht te beantwoorden, moet nu eerst of in de vriendjes/gildebalk persoon opzoeken of net treffen in de chat om op hem/haar te klikken om bericht te sturen met zelfde onderwerp.
@ King Ed, heb het idee dat ze heel erg voorzichtig doen met het nieuwe mailsysteem en opties en delen pas online zetten als ze "go" zijn in tests.
de "reply/antwoord" knop hebben ze verstopt in het contextmenu (hoe verzin je het), dus hij is er wel