Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Het nieuwe mail systeem

  1. #21
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Grondstoffen zullen niet automatisch uit je in-game mailbox worden verwijderd, mail met grondstoffen er in zullen of in je mailbox blijven staan of de grondstoffen worden automatisch aan je ster-menu worden toegevoegd.

    BB_Skelril

  2. #22
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het verwijderen van meldingen een eindeloze taak geworden (traag) , als iemand je eiland buffed met 50 mandje of je een groot avo hebt gedaan, kun je er wel een paar minuten voor uit trekken om de meldingen weg te halen.
    Momenteel doe ik dit niet meer opschonen maar zie hierdoor nog wel eens wat belangrijke meldingen over het hoofd.
    Ik heb helaas nog niet de optie gevonden om dit soort meldingen uit te zetten.
    Verder ziet het er mooi uit.

  3. #23

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon alles selecteren en de paar mails deselecteren die je wilt houden

  4. #24
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Gildeberichten die we willen bewaren zetten we in de forumgroep van de gilde, misschien een idee voor anderen?

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    vind persoonlijk helemaal niks. wat hebik aan een postvakuit als dat readonly is en niets kan verwijderen? alleen maar een vol postvak met niks

  6. #26

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik in het mailsysteem mis is een optie om een bericht te beantwoorden, moet nu eerst of in de vriendjes/gildebalk persoon opzoeken of net treffen in de chat om op hem/haar te klikken om bericht te sturen met zelfde onderwerp.

    @ King Ed, heb het idee dat ze heel erg voorzichtig doen met het nieuwe mailsysteem en opties en delen pas online zetten als ze "go" zijn in tests.

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    de "reply/antwoord" knop hebben ze verstopt in het contextmenu (hoe verzin je het), dus hij is er wel

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.