Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Annuleren Barakken

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud

    Annuleren Barakken

    Heb de laatste tijd regelmatig meegemaakt dat het annuleren in me barakken met de huidige manier waarop het werkt ik perongeluk gelijk voltooien aan click en dan 50 edels betaal om bijvoorbeeld 25 recruutjes in 1x te voltooien. Probleem met annuleren is dat het steeds verspringt terug naar boven zodra de lijst in de barakken opnieuw word geladen. Het kan op veel verschillende manieren worden opgelost.

    Ik snap sowieso al niet dat je bij het aanclicken van de clock niet een melding krijgt of je je edels wilt uitgeven. Krijg je bij alles waarom hier niet? Dus de simpelste oplossing is die melding ook even toevoegen. Andere oplossing zou zijn dat je niet iedere keer naar boven spring als een handeling is ingeladen.

    De beste oplossing is gelijk ook een oplossing voor een zeer bekent probleem dat BB al jaren geleden had moeten voorzien is het toevoegen van de mogelijkheid om in 1x het aantal troepen te trainen i.p.v. die 25 per stuk. Scheelt een hoop weg clicken en dan kan ik wel die paar seconden wachten om een groep eruit te halen. Nu met 1500 troepen steeds annuleren per 25 kost je gewoon te veel tijd.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het helemaal met je eens Frisqy. Met name de beperking van 25 troepen per keer trainen is erg vervelend. Als je een groot avontuur speelt krijg je last van je wijsvinger van al het rekruteren. Hoop dat ze daar snel wat aan doen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon rustig aan doen en wachten tot hij klaar is met verwijderen, het heb zijn tijd nodig
    en er voor zorgen dat je van onder naar boven werkt als je door klikt werkt hier ook prima

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Van onder naar boven werkt juist niet als ie dan terug naar boven springt heb je de grootste kans dat je dan net je klokje aan clickt. En ga jij maar 1800 troepen rustig aan verwijderen is minuten werk en zwaar irritant als je 25B ergens ben vergeten.

  5. #5
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien ook nog een oplossing als je zou kunnen een groep van bv. 25B gewoon naar boven kan duwen zoals je dat kan met je bouwrij.
    Dan hoef je niet alles te annuleren en dan weer opnieuw aanklikken .
    Maar een optie om 100 of 1000 in 1 keer aan te maken is misschien wel de best oplossing.
    Laatst gewijzigd door WarboBram; 07-11-13 om 18:16.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Van onder naar boven werkt juist niet als ie dan terug naar boven springt heb je de grootste kans dat je dan net je klokje aan clickt. En ga jij maar 1800 troepen rustig aan verwijderen is minuten werk en zwaar irritant als je 25B ergens ben vergeten.
    Ik bedoel dus de eerste 3 verwijderen dan scrol je vanzelf naar beneden dan van onder naar boven werken en de eerst doe ik dus nooit
    doe niet anders hier als nodig is en werkt top

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ben uit irritaties het ook zo gaan doen totalnuts, maar de problemen blijven. Dit kan veel efficiënter.

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het met je eens frisqy, heb ook al regelmatig edelstenen per ongeluk ingeleverd daardoor.

  9. #9
    KingBoa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominion Bekijk Berichten
    Ben het helemaal met je eens Frisqy. Met name de beperking van 25 troepen per keer trainen is erg vervelend. Als je een groot avontuur speelt krijg je last van je wijsvinger van al het rekruteren. Hoop dat ze daar snel wat aan doen.
    Hier ben ik het ook wel mee eens, zou fijn zijn als je niet 60 keer hoeft te klikken om 1500 recruten te kunnen maken

  10. #10

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Vooral als je veel nieuwe manschappen moet maken zou het handig zijn als je ook kon kiezen tot 100 tegelijk en dat je ze ook van plek kunt verzetten naar boven of naar beneden in de "bestelling rij" zonder dat je de gene die je niet direct nodig hebt moet verwijderen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.