Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: afzettingen vinden

  1. #1
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud

    afzettingen vinden

    volgens mij hoort dit niet te kunnen:

    [00:43] System: Een Stenen-afzetting is uitgeput
    [00:44] System: Je geoloog begint te zoeken naar een nieuwe afzetting...
    [00:45] System: Je geoloog heeft geen nieuwe Stenen-afzetting gevonden in je veroverde sectoren.
    [00:45] System: Je geoloog begint te zoeken naar een nieuwe afzetting...
    [00:46] System: Je geoloog heeft geen nieuwe Stenen-afzetting gevonden in je veroverde sectoren.

    Iemand wel eens eerder mee gemaakt?
    Laatst gewijzigd door s-andman; 04-11-13 om 00:59.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn wel meer van dat soort bugs: met dezelfde geoloog, eerst niet kunnen vinden en binnen de minuut TOCH

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    wat ook wel eens wil helpen, als hij niks heeft gevonden. sluit je het spel af en dan weer openen, en poef terwijl je bericht kreeg dat hij niks had gevonden en waarrempel, daar is hij toch en heeft toch gevonden. terwijl je bericht had gekregen dat hij niks vond

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wat het ook kan zijn is dat je geoloog al onderweg was terwijl de afzetting nog niet leeg was...
    probeer maar eens een geoloog te laten zoeken naar koper terwijl er nog 1 koper in de kopermijn zit... als het goed is dan is de kopermijn eerder leeg dan dat de geoloog klaar is met zoeken, maar toch zal hij als het goed is nix vinden...

  5. #5
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    wat het ook kan zijn is dat je geoloog al onderweg was terwijl de afzetting nog niet leeg was...
    probeer maar eens een geoloog te laten zoeken naar koper terwijl er nog 1 koper in de kopermijn zit... als het goed is dan is de kopermijn eerder leeg dan dat de geoloog klaar is met zoeken, maar toch zal hij als het goed is nix vinden...
    Dat was het niet GEXTE zoals je ziet stort die eerst in ga ik dan zoeken en vindt die hem vervolgens niet meer.
    (Nooit meer gevonden overigens tot nog toe)

    maar ja zolang het steen is

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Dat was het niet GEXTE zoals je ziet stort die eerst in ga ik dan zoeken en vindt die hem vervolgens niet meer.
    (Nooit meer gevonden overigens tot nog toe)

    maar ja zolang het steen is
    okay, ja, dat wist ik dus niet
    uit je nieuws kun je wel opmaken dat je een geoloog weg stuurt, maar niet waar hij naar gaat zoeken
    maar mis je nu ook echt een afzetting die anderen wel beschikbaar hebben, of had je die afzetting in de eerste plaats eigenlijk al niet kunnen/mogen hebben???
    (in sector 1 heb je 2 mogelijke marmer afzettingen waarvan je er altijd maar maximaal 1 gevuld kunt hebben en in sector 5 heb je 4 stenen afzettingen waarvan je er altijd maar maximaal 3 gevuld kunt hebben... (het is mij overigens een raadsel waarom dat zo gemaakt is, maar goed))...

  7. #7
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    okay, ja, dat wist ik dus niet
    uit je nieuws kun je wel opmaken dat je een geoloog weg stuurt, maar niet waar hij naar gaat zoeken
    maar mis je nu ook echt een afzetting die anderen wel beschikbaar hebben, of had je die afzetting in de eerste plaats eigenlijk al niet kunnen/mogen hebben???
    (in sector 1 heb je 2 mogelijke marmer afzettingen waarvan je er altijd maar maximaal 1 gevuld kunt hebben en in sector 5 heb je 4 stenen afzettingen waarvan je er altijd maar maximaal 3 gevuld kunt hebben... (het is mij overigens een raadsel waarom dat zo gemaakt is, maar goed))...
    Ik weet het niet zou kunnen dat ik er daarvoor mogelijk 1 teveel had niet op gelet.
    en ondertussen al meer wel en niet gevonden dus weet niet echt of ik hem nu nog steeds mis.

    Gelukkig gaat het om steen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.