Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Wat gebeurd er met mijn gilde?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Om even terug te komen op de eerst gestelde vraag....
    Leeft de persoon in kwestie in een hutje op de hei en heeft geen vrienden en/of kennissen met internet?
    Even elders inloggen en uitleg geven aan je Gilde, als leider zijnde, had wel zo netjes gestaan...

overal hebben ze internet (gratis wifi) tegenwoordig... het was niet eens nodig om daar het spel voor te laden, prive berichtje via de forums of zelfs een forum post was al netjes geweest... gewoon ff berichtje: "mijn internet doet het niet meer, maar ik fix het zo snel mogelijk over een maand of 2 ben ik er weer... sorry gildeleden, mijn excuses..."

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Is het nou zo moeilijk om bij de vraag zelf te blijven ipv met jullie oordeel klaar te staan of zitten jullie soms bij hem/haar in de gilde? Laat dat oordelen lekker over aan diegene die het wel aan gaat, zijn gildegenoten...*zucht*
    Kunnen we nu dan weer ontopic en naar de vraag terug?

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    vraag is allng beantwoord, we houden het topic levend

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Gide overname is nieuw.

Het is heel normaal dat je hiervan schrikt.

Ik adviseer je contact op te nemen met het support team.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    vraag is allng beantwoord, we houden het topic levend
    lol

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Gide overname is nieuw.

Het is heel normaal dat je hiervan schrikt.

Ik adviseer je contact op te nemen met het support team.
    het komt van het "Verandering log 21.08.2013", we zitten nu in de 11e maand, dus zo nieuw is het op zich niet meer... als je meer dan 2 maanden niet in hebt gelogt dan is het inderdaad wel nieuw...

ik denk overigens niet dat support hier iets aan zal doen, het is een feature die is ingevoerd en de overige gildeleden die wel actief waren hebben gebruik gemaakt van deze feature... het zou onrechtvaardig zijn om dat nu zo maar terug te draaien, dan zijn de andere gildeleden de dupe!

volgens mij als je gewoon 1x per maand inlogt dat er dan nix aan de hand is en blijf je gewoon gildeleider... van een beetje gildeleider mag verwacht worden dat die toch wel 1x per maand inlogt... een plotselinge ziekenhuis opname zou een ander verhaal zijn, maar computer/internet problemen vind ik persoonlijk niet zo'n goed excuus...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 03-11-13 om 03:23.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten