Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: TSO Reddit gelauncheerd

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud

    TSO Reddit gelauncheerd

    Hey allen, ik heb de vrijheid genomen om een onofficiële Reddit pagina te maken voor The Settlers Online.
    Voor diegene die niet bekend zijn met het fenomeen 'Reddit'.
    Reddit is een online community waarin men discussie over links of posts kan volgen en welk door de community gemoderate wordt.
    Hierdoor krijg je in theorie de meest interessante en up to date informatie van andere mensen omdat via up en down votes het kaft van de koren wordt gescheden.

    Te vinden hier: /r/settlersonline

    Liefs,
    Haverrr/Nietzsch
    Overigens zal de voertaal vooralsnog Engels worden.

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Sluit je aan bij de nieuwe discussie over de Kerst event op de Settlers subreddit!

  3. #3
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk initiatief, maar ik zie niet echt de meerwaarde. Als we dagelijks het TSO forum checken dan heb je toch ook alle info?

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    ja zie het nut er idd niet van in, mischien leuk voor de mensne die zichgzelf wat belangrijker willen voelen door een site te beheren, wat natuurlijk ook een bezigheid is

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat jullie vergeten dat de OP waarschijnlijk geen Nederlander is en dat hij het hier gewoon ff kwam melden om mensen op de hoogte te stellen...

    ik zie het nut er wel van in, elke server (land) heeft zijn eigen forums, op die manier krijg je de belangrijkste discussie van alle servers/forums op een site/forum en hoef je niet de forums van alle 20(?) landen af te gaan mocht je daar interesse in hebben... (hoewel ik het nut er wel van in zie heb ik overigens toch geen interesse :P)

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk dat jullie vergeten dat de OP waarschijnlijk geen Nederlander is en dat hij het hier gewoon ff kwam melden om mensen op de hoogte te stellen...

    ik zie het nut er wel van in, elke server (land) heeft zijn eigen forums, op die manier krijg je de belangrijkste discussie van alle servers/forums op een site/forum en hoef je niet de forums van alle 20(?) landen af te gaan mocht je daar interesse in hebben... (hoewel ik het nut er wel van in zie heb ik overigens toch geen interesse :P)
    Ik zou er graag aan mee doen, maar helaas is de Duitse community de enige die aan "creative content" doen. (Dus zelf dingen maken en delen enzo)
    Als dat eenmaal hier of op de Engelse fora ook zover is, dan maak ik er graag gebruik van

  7. #7

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk dat jullie vergeten dat de OP waarschijnlijk geen Nederlander is en dat hij het hier gewoon ff kwam melden om mensen op de hoogte te stellen...

    ik zie het nut er wel van in, elke server (land) heeft zijn eigen forums, op die manier krijg je de belangrijkste discussie van alle servers/forums op een site/forum en hoef je niet de forums van alle 20(?) landen af te gaan mocht je daar interesse in hebben... (hoewel ik het nut er wel van in zie heb ik overigens toch geen interesse :P)
    Ik speel op de NL server en ben gewoon een Nederlander, hoor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ik zou er graag aan mee doen, maar helaas is de Duitse community de enige die aan "creative content" doen. (Dus zelf dingen maken en delen enzo)
    Als dat eenmaal hier of op de Engelse fora ook zover is, dan maak ik er graag gebruik van
    Ik ben zelf al content aan het genereren zoals te zien is (ben eigenlijk de enige poster nog momenteel). Ik heb al aardig wat posts gemaakt van de test server, en wat speculatie/theorycraft over de toekomstige nieuwe economie toevoeging, etc.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haverrr Bekijk Berichten
    Ik speel op de NL server en ben gewoon een Nederlander, hoor.



    Ik ben zelf al content aan het genereren zoals te zien is (ben eigenlijk de enige poster nog momenteel). Ik heb al aardig wat posts gemaakt van de test server, en wat speculatie/theorycraft over de toekomstige nieuwe economie toevoeging, etc.
    okay, dat kan natuurlijk ook, ik dacht dat je misschien op een andere server speelde maar het hier had gepost om mensen er van op de hoogte te brengen...

    maar nou we het er toch over hebben, heb je dat al gedaan??? heb je op (alle) andere servers ook al een dergelijke post gemaakt over je reddit site om zo mensen te (kunnen) werven voor je reddit site???

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    okay, dat kan natuurlijk ook, ik dacht dat je misschien op een andere server speelde maar het hier had gepost om mensen er van op de hoogte te brengen...

    maar nou we het er toch over hebben, heb je dat al gedaan??? heb je op (alle) andere servers ook al een dergelijke post gemaakt over je reddit site om zo mensen te (kunnen) werven voor je reddit site???
    Ik had oorspronkelijk een account op de Britse site, daar heb ik ze er ook op geattendeerd en ook op de test server staan er verwijzingen naar.

    Ik weet niet of ik nou voor alle talen een account wil maken op ze er op te attenderen. Stiekem hoop ik dat de Duitsers het op de Engelse forums vinden. :P

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    als ik jou was zou ik het toch wel ff op de Duitse site zetten, aangezien dat ze daar een stuk of 10-15 spelwerelden hebben, dus daar bereik je gewoon enorm veel mensen...
    maar dat is natuurlijk helemaal aan jou

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.