Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen


    Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud

    Thumbs up snik

    Ondanks alle bugs, en ongetwijfeld de vele bugs die nog gaan komen ben ik toch wel erg onder de indruk van de kant die dit spel uit gaat.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Netjes Skelril, gaat de goede kant op.
    Wel leuk dat ik laatst dat idee van 1 gebouw die meerdere vervangt tegenkwam op dit forum.
    De gildebank lijkt me ook leuk. Als je overschot van iets hebt, zet je het erop om de lagere in nood te helpen

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Berichten zullen inderdaad automatisch worden verwijderd na bepaalde tijd, of dit definitief is weet ik nog niet.

    Het is mogelijk om de productieketens te upgraden waardoor je een grotere hoeveelheid kunt produceren. Verder is het mogelijk om ook een productieketen op te zetten voor bosbeheerders binnen de Epische Houtwerkplaats, dus je bossen zullen niet vergaan mits je de productie instelt.


    BB_Skelril

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Chant of Focus buff is wel een taaie om te vertalen denk ik

    - Focusliederen
    - Gebedsliederen
    - Samenzang (is de mooiste) <---- pak deze

    Wedden dat het gezang van concentratie wordt.
    Laatst gewijzigd door Poegel; 23-10-13 om 15:49.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    De grootte van het gebouw staat nog niet vast, ik raad aan om naar tsotesting.com te gaan om de nieuwe functie te testen en daar ook je feedback achter te laten.

    BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    jammer dat het gebouw zo groot is wel mooi gemaakt maar jah ik zie mij die niet bouwen waarom kost 5bouwplekken enorm gebouw
    en maar 3 keuzes ???? ik bouw liever 5 kleine kleine gebouwen en dan upgraden want dan kan ik zelf meer gebouwen kwijt want die enrome gebouw pakt zelf meer dan 5 plekkjes als je hem neer zet want hier en daar kom je niet meer goed uit met andere gebouwen

    mooiste was als die grote kasteeltje gewoon 2x2 plekjes koste en 15000bonen ofzo kijk dan is het wel de moeite waard :P

    gildebank geweldig!!!!

  8. #8
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Anoniem107,

    Het gebouw is nog in de testfase, wat je hier aangeeft is precies de reden dat we jullie graag op de testserver zien en ook daar jullie feedback graag willen horen, gezien de definitieve versie kan afwijken van wat je momenteel ziet.

    BB_Skelril

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik het nu zie, heb je 3 slots.
    1 slot = 1x lvl 5 gebouw. (op het begin) Dus 1 bosbeheer
    Deze kun je upgraden naar een lvl 7 gebouw.

    Heb mijn feedback verder achtergelaten op de testserver. Hij is inderdaad te groot op het moment
    Hoop wel dat er later ook andere dingen in gemaakt kunnen worden.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    ja ik heb daar ook een post geplaats


    ze kunnen nog wel meer slots plaatsen in het gebouw stuk of 10 ofzo plaats van 3 ook een optie

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.