Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #31

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe zit het precies met toegang krijgen tot de gildebank, de volgende 2 zinnen spreken elkaar tegen

    "De gildeleider heeft de mogelijkheid om leden toegang te geven tot de gildebank. Verder zal iedereen die toegang wil tot de Gildebank dit gebouw moeten hebben"

    Eerste zin suggereert dat de gildeleider na het bouwen van een bank andere leden toegang kan geven. 2de zin geeft aan dat iedereen een bank moet hebben. Ik hoop dat het eerste het geval is, anders is het zeer nadelig voor de beginnende spelers. de gildebank zou een mooie manier zijn om extra grondstoffen beschikbaar te hebben voor de beginnende speler die zijn eiland aan het opbouwen is.

  2. #32

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij staat er precies wat er bedoeld wordt. De gildeleider beslist wie in welke tab van de gildebank kan komen en je moet zelf een gildebank hebben om het gildebank-venster te kunnen openen.

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    ik mis de ledenlijst bij de gildes eigenlijk wel. Waarom is die dan verwijderd?

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ja dat vraag ik me ook af Kili. vind het zo vervelend dat hij weg is
    Bezoek onze site.
    www.themagicdragons.nl

  5. #35
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    ik mis de ledenlijst bij de gildes eigenlijk wel. Waarom is die dan verwijderd?
    Ja inderdaad, wat is de reden hiervoor? Vind het wel eens handig te kunnen kijken wie er in een gilde zit....

  6. #36
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het verwijderen van de ledenlijst heeft te maken met de vernieuwing van het gildesysteem welke binnenkort in het spel zal worden geïmplementeerd.

    BB_Skelril

  7. #37
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het verwijderen van de ledenlijst heeft te maken met de vernieuwing van het gildesysteem welke binnenkort in het spel zal worden geïmplementeerd.

    BB_Skelril
    Komt deze in het nieuwe gildesysteem wel terug? (in een of andere vorm?)

  8. #38

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Is er al iets bekend wanneer de epische gebouwen en gildebank aan het spel toegevoegd worden (grofweg qua maand)?
    En is het misschien mogelijk om gebouw afmetingen aan te geven in de plaatjes?
    Voor diegenen die niet regelmatig op de testserver bivakkeren.

    Episch gebouw lijkt 4x5 vakjes te worden (waarbij een standaardgebouw 2x2 is)
    De bank heb ik geen idee van, lijkt vierkant, maar kan dan 4x4 of 5x5 zijn?

    (ook al zijn de afmetingen niet definitief, kun je toch ergens rekening mee houden tijdens rondschuiven van je gebouwen.)
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 10-12-13 om 14:47. Reden: toevoeging onderaan.

  9. #39

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    De bank heb ik geen idee van, lijkt vierkant, maar kan dan 4x4 of 5x5 zijn?
    Bank was 2x2 Bert.

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    heyhey BB,

    ik vroeg me af of er vooruitgang is.
    daarbij bedoel ik dus de epische gebouwen en de gildebank(waarvan ik over gildebank wel weer geruchten heb gehoord).

    en tevens het verwijderen van rotsen en puin op eiland vroeg ik me af,
    weet dat de stresstest toendertijd is mislukt en daardoor voorlopig niet doorging,
    maar intussen dik jaar verder en dus ook daar benieuwd naar

    groetjes Lotjuh

    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17345 (oktober 2013)
    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17431 (oktober 2013)
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 30-01-14 om 20:50.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.