Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 5 6 7
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #61

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Deels met je eens Poegel daarom speel ik ook nog steeds.
    Feit blijft wel dat je pas iets moet toevoegen in het spel als het ook iets toevoegt.
    Mailsysteem werkt niet vlekkeloos.
    Epische werkplaats voegt ook niet echt wat toe omdat het niet of weinig verschil maakt met je normale werkplaatsen.
    Maar ik denk dat de collegasettlers daar ook al goed opties voor gegeven hebben.
    En level 50ers hebben niks aan de ep dus waarom daar geen stermunten.
    Kortom idee is goed alleen de uitvoering kan ik niet positief over zijn.
    En gratis tja ik denk dat bb graag geld verdient maar de weg die we nu een tijdje bevaren zal het tegenovergestelde effect gaan hebben.
    Moet rood gelijk geven dat als ze eerst de veelgevraagde kleine dingen in zouden voeren dat er heel positief gereageerd zou worden.

  2. #62

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel dit spel al lang en doe het nog steeds graag en de reden waarom ik het speel is door de automatisering van mijn hout kolen graan heb hier bijna geen werk aan en dus is die epische houtopslag een mooi gebouw zeker in mijn situatie hij zorgt ervoor dat ik meer plaats kan uitsparen dan hij inneemt.

    De nieuwe silos zullen ook voor een plaats besparing gaan zorgen dus op termijn krijg ik nog meer plaats vrij waardoor ik weer andere gebouwen kan bijbouwen.

    Een tweede of groter eiland is een tijdelijke oplossing want vroeg of laat hebben we dat ook weer volgebouwd en willen we nog een groter eiland
    Wat de productie van bogen betreft die valt bij mij onder wapens en dit gebouw wat nu is vrijgegeven zou het eerste zijn in een reeks van epische gebouwen dus denk dat er in de toekomst nog een komt maar dan voor wapenproductie.

  3. #63
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    @ Poegel en Skelril

    Ik ben het niet eens met wat jullie zeggen.
    Het enige wat ik er op ga zeggen is het volgende.

    Speel eens een maand of 3 Grepolis of Ikariam en verdiep je eens in hun systeem.

    Zal je vast een paar hints geven.

    * Ze spelen met werelden hebben ze een nieuw systeem of handeling bedacht dan komt er een nieuwe wereld waar je weer opnieuw moet beginnen (de bestaande wereld vervalt na verloop van tijd)
    *Niet gebonden aan 1 eiland (door pvp en door oprichten kan je nieuwe eilanden er bij krijgen)
    *pvp dus meer spaning.
    *Handelssysteem veel eerlijker door middel van eerlijke percentages van handel (word voor low level spelers steeds minder interessant door idioot hoge prijzen, zou jammer zijn dat daar door nieuwe spelers snel afhaken) .
    *zelfde wijze van verbeteringen kopen als hier met edelstenen.

    Oja en daar bij komt het volgende om de hoek kijken al dit soort games zijn afgeleid van de originele pc Settlers games ;-)

    Als jullie dat gedaan hebben wil ik wel een discussie met jullie aan over waarom Roodstaart een punt heeft als hij zegt dat BB zijn eigen TSO om zeep helpt.

    Er moeten dingen gaan veranderen zeker voor de mensen die al meer dan 6 maanden lang op level 50 zitten.
    En daar zijn op diverse servers al hele goede ideeën voor opgegeven.

    Skelril ik weet dat jij alleen maar de info kan door geven aan BB en niet meer dan dat.
    Maar misschien mag je wel wat meer met je vuist op tafel slaan om het punt duidelijk over te laten komen bij die BBers dat er wat gedaan moet gaan worden.
    Laatst gewijzigd door edski; 19-02-14 om 19:55. Reden: aanvulling
    gemaakt door Zubatsu

  4. #64
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Omdat de meningen in de hulpchat verdeeld zijn hier maar vragen:
    als ik mijn epische houtopslag afbreek om te verplaatsen, kan die dan nog alles wat die voor die tijd kon ? Ik heb nl alles geinvesteerd in dat ding wat gevraagd werd, dus dat is nogal wat en heb geen zin dat kwijt te raken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #65

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Natuurlijk behoud je alle productie rechten.

  6. #66
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    bij de tweede zat alles erbij

  7. #67

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud

    waar is de gildebank??

    Hallo,

    in het ontwikkelaarsdagboek van 10/2013 (ja een oude) staat een gildebank.
    forum.thesettlersonline.nl/threads/17431-Ontwikkelaarsdagboek-nieuwe-epische-gebouwen-gildebank-amp-mail-systeem-verbeteringen

    Heeft iemand een idee waarom deze er nooit is gekomen?

    Dit was toch een officiële aankondiging en de rest is wel toegevoegd.

    Vele gildeleden hebben overschotten aan grondstoffen die ze maar in hun ster blijven droppen, maar op deze manier zouden ze deze wel kunnen afstaan en kunnen de andere gildeleden ze oppikken wanneer ze deze nodig hebben.

    Groetjes
    bresan
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  8. #68
    TIPEX
    is op test geweest, was heel belastend voor de server technisch blijkbaar een brug te ver toen, maar ik hoop ook dat deze er ook nog steeds komt want het was een heel mooi idee

    maar niet alle ideeen zijn haalbaar, kijk maar maiilsysteem, dat staat nog steeds niet op punt

    het knopje verlopen berichten heeft geen functie momenteel
    je kan niet sorteren op naam of onderwerp

    wat ik ik los daarvan ook graag zou zien in mailsysteem is een optie om verwijder alle berichten van dit of dat onderwerp (bvb strijdverslagen, bufberichten)

  9. #69

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat het terug werd afgeschaft.
    misschien tijd dat ze het eens van onder het stof halen.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.