Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 69

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: nieuwe epische gebouwen, gildebank & mail systeem verbeteringen

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    misschien wel, maar:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Onze ontwikkelaars zijn naast de nieuwe functies uiteraard nog steeds druk bezig met het oplossen van bugs
    buiten dat stapelen de bugs zich op als je maar door blijft ontwikkelen terwijl de oude bugs nog niet zijn gefixt...

  2. #22
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Zoals je in mijn bericht hierboven kunt lezen zijn er in de afgelopen 2 weken een heleboel bugfixes en verbeteringen getest, er wordt dus weldegelijk aan gewerkt het is enkel een kwestie van tijd voordat ze allemaal verholpen zijn.

    BB_Skelril

  3. #23
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud

    Epische werkplaats

    Leuk, de omschrijving "hogere niveau spelers" :-) Maar vanaf welk level komen deze gebouwen beschikbaar? En wat gaat het kosten om ze te bouwen? Astronomische hoeveelheden graniet en tropenplanken? Of magische bonen?

    Lijkt me vrij essentieel. :-)

  4. #24
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Laat ik even een kleine opmerking maken voor de mensen die van mening zijn dat "eerst alle bugs moeten zijn opgelost, voor we nieuwe dingen gaan maken". Dat kan dus niet. Heb geen idee hoeveel regels code Settlers nu heeft (zal aardig oplopen, denk ik) maar daar zullen best een heleboel fouten inzitten die nu (nog) niet aan het licht komen. Gewoon omdat het niet mogelijk is tijdens het schrijven ALLE variaties en mogelijkheden te testen. Als je dat na streeft schrijf je in 5 minuten een routine en ben je vervolgens 3 maanden bezig om te testen of die routine in alle mogelijke situaties perfect functioneert.

    En het invoeren van nieuwe code zal weer fouten aan het licht brengen in oudere code (die altijd goed gewerkt heeft) Dus moet je weer uitzoeken waarom en wanneer dat fout gaat, moet je misschien die oude routines helemaal opnieuw gaan schrijven, wat ook weer andere fouten aan het licht brengt in weer andere routines. En als je die routine toch opnieuw moet schrijven, tsja, dan kun je er misschien ook wel gelijk iets nieuws instoppen, zodat het weer beter aansluit bij andere ontwikkelingen in het spel. Echt, het maken van een spel als Settlers is wel iets meer dan een Basic programma van 20 regels dat "Hello World" op je scherm zet.

    Foutloze programma's zijn een utopie. Zo simpel is het.

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Dus dat kgortmak. De meeste weten niet hoe het werkt en denken alleen maar dat als er 1 foutje weg word gehaald er nooit meer zoiets fout kan gaan en ook iets anders wat daarmee parallel (best wel moeilijk woord ) staat fout kan gaan.

    Zoals je zegt Skelrill moeten we maar onze feedback geven op test forums. De games die ik speel speel ik ook zodanig dat ik er helemaal in op ga. Net als ik settlers nu een vol jaar speel heb ik ook een lange periode op de testserver rondgehangen. Ben er mee gestopt aangezien ik het idee had dat testen alleen er maar voor was om critical bugs te vinden. Ik heb regelmatig mee gediscussieerd over een hoop veranderingen aan het spel en ze zijn zo goed als onveranderd toegevoegd aan de live versie. Na enkele updates had ik het idee wat ik daar nog deed als er toch niet geluisterd werd.

  6. #26
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Eindelijk het gaat nu ergens op lijken, Super BB NiCe
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kgortmak Bekijk Berichten
    Laat ik even een kleine opmerking maken voor de mensen die van mening zijn dat "eerst alle bugs moeten zijn opgelost, voor we nieuwe dingen gaan maken". Dat kan dus niet. Heb geen idee hoeveel regels code Settlers nu heeft (zal aardig oplopen, denk ik) maar daar zullen best een heleboel fouten inzitten die nu (nog) niet aan het licht komen. Gewoon omdat het niet mogelijk is tijdens het schrijven ALLE variaties en mogelijkheden te testen. Als je dat na streeft schrijf je in 5 minuten een routine en ben je vervolgens 3 maanden bezig om te testen of die routine in alle mogelijke situaties perfect functioneert.

    En het invoeren van nieuwe code zal weer fouten aan het licht brengen in oudere code (die altijd goed gewerkt heeft) Dus moet je weer uitzoeken waarom en wanneer dat fout gaat, moet je misschien die oude routines helemaal opnieuw gaan schrijven, wat ook weer andere fouten aan het licht brengt in weer andere routines. En als je die routine toch opnieuw moet schrijven, tsja, dan kun je er misschien ook wel gelijk iets nieuws instoppen, zodat het weer beter aansluit bij andere ontwikkelingen in het spel. Echt, het maken van een spel als Settlers is wel iets meer dan een Basic programma van 20 regels dat "Hello World" op je scherm zet.

    Foutloze programma's zijn een utopie. Zo simpel is het.
    ik heb het eerder verkeerd verwoord... natuurlijk zijn bugs irritant, maar hoe lang wordt er al niet geschreeuwd of ze aub de schuifjes van de barakken kunnen verhogen van 25 naar ???... en zo zijn er nog een aantal dingen, maar ze worden gewoon totaal genegeerd!!!
    al zou er maar een reactie komen dat dat nooit zal gebeuren (of dat ze er mee bezig zijn), dan is er in ieder geval duidelijkheid, maar nu wordt het gewoon genegeerd en dat stoort mij!


    en hou aub op met al die positieve reacties hier, natuurlijk ziet het er leuk en goed uit, maar zo gaat dat met alle BB ideeën, allemaal prima ideeën en vervolgens valt het keer op keer vies tegen als de uiteindelijke versie wordt geïmplementeerd! zoals Skelril al aan geeft, het zit in de test fase... dus het idee is goed, maar ze zijn nog aan het testen, dus de uitvoering kan nog steeds vies tegenvallen!
    dat ze goede ideeën hebben trek ik niet in twijfel, nu de uitvoering nog!

    verder wil ik er graag aan toe voegen dat ik van harte hoop dat het nieuwe mail systeem ook een tijdsaanduiding aan geeft, zodat je weet hoe laat je een bepaald bericht hebt ontvangen! als iemand mij om 8 uur 's ochtends vraagt of ik over een half uur iets kan boosten en ik lees het om 21:00 's avonds dan heeft dat natuurlijk geen enkel nut meer...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 30-10-13 om 02:36.

  8. #28

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    en hou aub op met al die positieve reacties hier, natuurlijk ziet het er leuk en goed uit, maar zo gaat dat met alle BB ideeën, allemaal prima ideeën en vervolgens valt het keer op keer vies tegen als de uiteindelijke versie wordt geïmplementeerd! zoals Skelril al aan geeft, het zit in de test fase... dus het idee is goed, maar ze zijn nog aan het testen, dus de uitvoering kan nog steeds vies tegenvallen!
    dat ze goede ideeën hebben trek ik niet in twijfel, nu de uitvoering nog!
    En nogmaals zeg ik dat testen op test server en je feedback geven totaal geen nut heeft. Ook al gooi je wiskundige berekeningen er tegen, zijn je argumenten zeer goed onderbouwd en is een groot gedeelte tegen de manier waarop ze iets implementeren ze gaan hun eigen weg. De reden dat ik ben gestopt op test server. Als je een voorbeeld wilt hebben graaf alle berichten op testforums maar op over de wetenschapsupdate. Kan je zien hoe krom het systeem in mekaar zit!

  9. #29
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Frisqy,

    Jullie feedback wordt altijd gelezen, enkel is het in sommige gevallen niet mogelijk om alle feedback te gebruiken, zoals de feedback omtrent de productietijd van de boekbinder. Als het allemaal simpel was, dan hadden we geen bugs in het spel, en was alles zoals jullie het willen, enkel is dit niet altijd mogelijk. Zo zijn er technische beperkingen, softwarematige beperkingen etc.

    BB_Skelril

  10. #30

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Snap dat het niet simpel is Skelril. Snap ook dat er bugs inzitten, snap ook dat niet alles is zoals ieder individu dat zou willen. Het gaat me totaal niet om die timer van de boekbinder, het heeft ook niks te maken met technische beperkingen en wat dan ook in het geval van de boekbinder. Mijn punt is dat testserver weinig nut heeft. Het zal me niks verbazen als het nieuwe gebouw in huidige vorm word toegevoegd. Het gaat erom dat er veel goede ideeen zijn maar zoals velen zeggen de uitwerking daarvan gewoon bagger is. Als er echt geluisterd werd naar de spelers en testers dan had dit niet alleen een leuk spel geweest, maar een zeer goed spel. En een zeer goed spel vangt meer centen dan alleen maar een leuk spel. Werkt 2 kanten op.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.