Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Vaardigheid "verfijnde plunderaar" ontdekkingsreiziger (bonusmissies)

  1. #1
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

    Vaardigheid "verfijnde plunderaar" ontdekkingsreiziger (bonusmissies)

    Ik heb mijn ontdekker ondertussen zover dat hij volledig is geupgrade. Nu heb ik mijn laatste codex geïnvesteerd in de "verfijnde plunderaar" die bonusmissies kan vinden bij een avonturenzoektocht. Dit is nu ook gebeurd. Mijn ontdekker heeft het avontuur "duistere broederschap" gevonden en hierbij een bonusmissie geleverd. Deze bonusmissie staat onder het kopje "Vaardigheidsbonus" in het missieboek en de missie luidt: "Voltooi het avontuur 'de duistere broederschap'" met een beloning is een kwart van de grondstoffen die zijn te verdienen in slot 1 en 6250 EP.

    Nu is mijn vraag: kan mijn ontdekker bij de komende zoektochten opnieuw een bonusmissie bij een avontuur vinden of moet deze eerst zijn afgerond? En zou hij een nieuwe erbij kunnen vinden, wat gebeurt er dan in mijn missieboek? Wordt de nieuwe een wachtende vaardigheidsbonusmissie of een actieve? Of vervalt de eerste bij het vinden van een tweede?

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ondertussen zelf ondervonden dat het wél mogelijk is heb nu voor zowel duistere broederschap als misdadigers een bonusmissie staan die ik beide kan voltooien (dus geen wachtende)

  3. #3
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    fijn om te weten, mijn verkenners in vandaag ook voledig geupt en vroeg mij dit ook af
    waar ik ook al naar gezocht heb (en niet gevonden) welke missies er allemaal zijn

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    mazzelaar...
    ik heb nu ook al 2 weken deze talent van me ORK.
    en nog maar 1x kwam hij aanzetten met een bonus missie. en dat was VE. DAG ve
    was ik niet van plan om nog eens te doen de komende lange tijd.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    kan je meerdere bonus missies van hetzelfde avontuur vinden? Ik doe niet zo graag verborgen experimenten maar als ik hier 10 bonusmissies mee kan afronden zou ik hem zeker gaan doen.

  6. #6
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    kan je meerdere bonus missies van hetzelfde avontuur vinden? Ik doe niet zo graag verborgen experimenten maar als ik hier 10 bonusmissies mee kan afronden zou ik hem zeker gaan doen.
    Nee, als je nog een keer hetzelfde avontuur vindt en de vaardigheid in het bericht staat, komt er geen extra bonusmissie bij.
    Ik ben er ondertussen wel achter dat je prima meerdere bonusmissies van verschillende avonturen open kunt hebben staan. Heb op het moment niet echt tijd om avonturen te spelen maar stuur wel dagelijks 2 ontdekkers met deze vaardigheid weg op avonturenjacht. Gevolg is: 6 openstaande bonusmissies.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.