Ik heb de eerste gollem verwijderd...nu heb ik een nieuwe missie voor de tweede gollem, maar de gollem is er helemaal niet ??
Ik heb de eerste gollem verwijderd...nu heb ik een nieuwe missie voor de tweede gollem, maar de gollem is er helemaal niet ??
Bij mij hetzelfde
ook bij mij geen 2e gollem, daar zit je dan met je knikkers, touw en emmers water
De Golem zal vanzelf terug keren, soms zit er wat vertraging in waardoor het iets langer kan duren.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Tymy,
De Golem behoort 2 dagen niet te spawnen, dat houdt in dat de Golem vandaag terug zal keren. Voor sommige spelers is hij al teruggekeerd en voor de andere spelers zal hij later in de avond / morgen ochtend terugkeren.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
vind het beetje vaag dat het zo lang duurt denk dat ik wel 1 van de eerste was die hem weg had al de dag dat ie er was
Vanochtend tussen 10:00 uur en 11:00 uur heb ik de "Meer Golems" missie ontvangen in mijn missielogboek (24 uur na het verslaan van mijn eerste Golem), toch staat er nog steeds geen Golem op mijn eiland. Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden, op deze manier loop ik wel pompoenen mis.
Ik Celtry, heb ook geen 2e golom gekregen.
Terwijl ik wel de 2e missie heb.
Nou nog afwachten dus, bedankt voor de reactie BB_Skelril
Ik neem aan dat je missie verdwijnt als iemand anders die Golem verslaat, want dat zou natuurlijk het geval kunnen zijn.
Of is dat niet zo Skeril?
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................