Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 18 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #41
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    22.28 3 dagen nadat ik deze golem had verslagen... afgelopen woensdag.
    gister had ik al de missie versla de golem, maar geen golem nog steeds.

  2. #42
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier al 3 dagen de missie maar geen golem te bekennen !

  3. #43

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    sinds 16 oktober heb ik 2e missie voor golem in missieboek staan, maar tot op heden nog steeds geen golem te zien?????????
    Dit kost me pompoenen en wie vergoed dat?????

  4. #44

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    De eerste golem de eerste dag verslagen, vandaag nog steeds geen Golem. Ben erg teleurgesteld!!

  5. #45

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb inmiddels mijn missie geannuleerd in de hoop er over 2 dagen weer een te krijgen, ik loop zo al wel 40 a 60 pompoenen mis .

  6. #46
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    4 dagen later

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DagobertDuck Bekijk Berichten
    nog steeds niets
    volgens mij is het beter om de golem te laten verschijnen als je ook de opdracht krijgt om hem te verslaan ( dus 2 dagen later maakt niet uit waneer je heb heb verslagen)

    als er nu weer 48 uur tussen moet zitten ben ik onder tussen dadelijk 1 dag verder dan de andere die hem al verslagen hebben
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Tymy,

    De Golem behoort 2 dagen niet te spawnen, dat houdt in dat de Golem vandaag terug zal keren. Voor sommige spelers is hij al teruggekeerd en voor de andere spelers zal hij later in de avond / morgen ochtend terugkeren.

    BB_Skelril

  7. #47
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    En nog steeds geen 2de golem hier.... enkelt die ene die we gezamelijk als server zouden hebben moeten doen...

    Vraag me af of mijn Settlers schade kunnen claimen voor **Gederfde event vreugde**

    Voor mij is dit event in ieder geval een *Big-Fail*

    Graag zie ik dan ook al mijn resources die nu in mijn stermenu staan als touwen/ water/ knikkers weer terug geconverteerd naar de normale resources die ze eens waren; mijn choco konijn terug die de versnelde productie mogelijk heeft gemaakt..... vraag me af wat dit keer het excuus van BB is......
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 20-10-13 om 09:20.

  8. #48

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb al 3 dagen 2e golem-missie, maar nog steeds geen golem. Dit kost me pompoenen. Hoe lang moet ik wachten?

  9. #49
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    BB_Skelril,

    Zou je aub je hard willen maken voor het volgende:
    1) Verlengen van de Halloween met 1 week i.v.m. problemen met de spawn van de golem bij meerdere spelers.
    2) Elke nacht een script laten draaien die de Golem doet respawnen.

    Dan kunnen we tenminste nog iets van dit Halloween evenement maken.

    @Roodstaart: Als het goed is kun je NA het Halloween evenement de knikkers, touwen en emmers water op je gemeentehuis dumpen om de resources terug te krijgen.

    Skelril kun je dit voor de duidelijkheid even bevestigen (of ontkennen).

    gr. Tymy
    ps: Zojuist de Golem verslagen (30 pompiedorries )
    Dat dumpen na het event zal waarschijnlijk niet met dezelfde ratio zijn als de resources die je erin hebt gestopt (zie ook andere items pompoenen/ pakjes etc)... dus als de ratio anders is verliezen mensen er alleen maar op...

    Afgezien daarvan dan ben ik weer me proviand huis voor een dag kwijt om die resources weer terug te converteren...

  10. #50

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Na 3 dagen wachten nog steeds geen golem. Effe wachten is oke, maar 3 dagen!!!!!!!!!!

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.