Gesloten Onderwerp
Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 18 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #151
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    ruim 1 uur uitgelogd en geen golem bij terug komst wacht tot donderdag avond af

  2. #152

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Vanmorgen ingelogd, geen missie, geen golem. Vanavond opnieuw ingelogd, na werkdag, en nog steeds geen golem en geen missie.

  3. #153

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het kan zijn dat de spelers die de missie hebben afgedaan de Golem pas op Donderdag krijgen (inclusief de missie). Mochten jullie Donderdagavond nog steeds geen Golem hebben neem dan contact op met het ondersteuningsteam.

    BB_Skelril
    ik heb zelf geen last van die golem bug, maar die mensen die dat wel hebben moeten nu donderdag afwachten, dan kunnen ze vrijdag contact opnemen met support en dan krijgen ze maandag antwoord van support... dat lijkt me ook niet echt ideaal...
    ik kan me helemaal in Roodstaart's commentaar vinden dat het van hem niet meer hoeft!

  4. #154
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop maar dat hij morgen avond staat!
    meer dan een week wachten is echt niet meer leuk.

  5. #155
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Als mensen donderdagavond of vrijdagochtend/middag een ticket insturen dan zullen ze hier voor het weekend een antwoord op krijgen. Mensen die vrijdagavond een ticket insturen zullen inderdaad moeten wachten tot maandag.

    BB_Skelril

  6. #156

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    GEXTE,

    Als mensen donderdagavond of vrijdagochtend/middag een ticket insturen dan zullen ze hier voor het weekend een antwoord op krijgen. Mensen die vrijdagavond een ticket insturen zullen inderdaad moeten wachten tot maandag.

    BB_Skelril
    "Vul het contactformulier in en klik op verzenden. Een vertegenwoordiger zal conctact met je opnemen binnen 48 uur."
    zo staat het bij de FAQ op de homepage... ik ga er vanuit dat ze 48 uur bedoelen tijdens werkdagen... mocht dat niet zo zijn, dan klopt de FAQ niet, want vrijdagavond een ticket versturen en maandag antwoord krijgen is langer dan 48 uur
    maar je hebt inderdaad kans dat je dezelfde dag antwoord krijgt, maar als je onder op een (grote) stapel ligt dan zou het ook best wel ff kunnen duren... mijn eerdere ervaringen met support was dat als ik vrijdag ochtend een ticket stuur dat ik pas maandag antwoord krijg... misschien dat ik pech heb gehad, of dat het beleid mbt support misschien inmiddels is aangepast, maar dat weet ik niet...

  7. #157
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    misschien dat de ondersteuning eens overuren maakt in het weekend :P
    maar dat denk ik niet.

    ik heb me bericht al klaarstaan om vanaaf te sturen, want ik verwacht geen golem vanaaf

  8. #158

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik stuur maar een support verzoek, er staat nog niets bij mij.

  9. #159
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Hier is helaas ook nog niets verschenen....

    **wil gewoon me resources terug**

  10. #160
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Q: Ik heb mijn Golem missie verwijderd en heb nog geen nieuwe missie ontvangen
    A: Als je de missie hebt geannuleerd zal je geen nieuwe missie ontvangen. We zijn momenteel aan het kijken of hiervoor een oplossing komt, zodra er meer informatie bekend is zullen we jullie op de hoogte stellen.

    Q: Ik heb de Golem na het onderhoud verslagen maar nog geen nieuwe missie ontvangen
    A: De Golem respawned 48 uur nadat je de beloning van de vorige missie hebt geaccepteerd, de Golem zal dus automatisch terugkeren zodra het tijd is.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.