Bij mij nog steeds niks, inmiddels al drie dagen gewacht, jammer hoor.
Bij mij nog steeds niks, inmiddels al drie dagen gewacht, jammer hoor.
Ik heb ook nog geen golem, maar ik heb wel de missie
Er zijn wel een hele mensen die geen gollum hebben
wel de missie versla de golem , maar geen golem op mijn eiland ???
De 48 uur is allang om, hij had dus al moeten verschijnen.
Hier ook de missie vanmorgen maar geen Golem. Lopen wel de pompoenen mis. Vorige is wel al 3 dagen geleden.
Gridje
Beste mensen,
Wij zijn niet de enigste met het probleem zie >HIER<
Wat jezelf kan doen is:
1) Uitloggen
2) Ga naar internetopties en wis je cookies/cache geheugen (tijdelijke internet bestanden)
3) Wacht nu 15 minuten en log opnieuw in
Ik hoop dat het helpt succesLukt dit nog steeds niet dan kan je dit proberen:
1) log uit
2) Wis je cache en cookies via internetoptie`s
3) Probeer op een andere browser zoals: firefox, opera, internet explorer, chrome
Laatst gewijzigd door wittenagel; 19-10-13 om 16:01.
Nope, geprobeerd....helpt ook niet....Wordt wel vervelend zo
Ik heb op de 1e dag meteen mijn golem verslagen toen hij verscheen en nog steeds geen nieuwe golem. Wel een nieuwe missie.
Niets ten nadele van jouw *Witte* maar het kan toch niet zo zijn dat je voor *settlers-Online* continu van browser moet gaan wisselen....
Het lijkt er meer op dat de implementatie een gevalletje is van: **eerst gedaan en dan gedacht....... heeft menigeen veel leed gebracht**
Valt me persoonlijk ook tegen dat we hier geen enkele reactie van de NL BB zien.... vrees dat dit pas na het weekend opgepakt gaat worden; jammer maar helaas!
Jij hebt cookies die 15 minuten nodig hebben om te verwijderen? Weg is weg op mijn systeem.
Dit gebeurt nu eenmaal, ook bij andere online spellen. Browsers en vooral flash zitten nu eenmaal vol met fouten en de ontwikkelaars kunnen daar niet altijd omheen programmeren om alle browsers foutloos te laten werken. Je hoeft ook niet 'telkens' van browser te wisselen maar alleen als je tegen een probleem aan loopt. Vergeet niet: Windows, Adobe Flash en je browser hebben niet voor niks zo vaak een update nodig. Dat is niet om functies toe te voegen maar om fouten op te lossen. Daar kan je een spelontwikkelaar niet voor verantwoordelijk houden.