Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 18 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #31
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds niets
    volgens mij is het beter om de golem te laten verschijnen als je ook de opdracht krijgt om hem te verslaan ( dus 2 dagen later maakt niet uit waneer je heb heb verslagen)

    als er nu weer 48 uur tussen moet zitten ben ik onder tussen dadelijk 1 dag verder dan de andere die hem al verslagen hebben

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Tymy,

    De Golem behoort 2 dagen niet te spawnen, dat houdt in dat de Golem vandaag terug zal keren. Voor sommige spelers is hij al teruggekeerd en voor de andere spelers zal hij later in de avond / morgen ochtend terugkeren.

    BB_Skelril

  2. #32

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Beste MOD BB_Skelril, gisteren heb je gereageerd dat hij uiterlijk morgenochtend (dus vanochtend) zou verschijnen. Hij is er nog steeds niet. Graag communicatie wat er aan de hand is?

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    hell
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ook hier problemen , wel de missie " meer golems" maar gebeurt verder niks.
    en net als dagobert zegt , golem en missie tegelijk laten komen.

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi

    Al het bovenstaande geprobeerd
    nog steeds geen golem

    Ik wacht af

    Gr tollie

  5. #35
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ze hadden het gewoon zoals bij de testserver moeten laten. Dood = meteen terugkeren op sterker niveau. Totdat het gewoon te moeilijk voor je wordt.

  6. #36
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Ja idd Poegel, ik ben ook al op dag 3 en meerdere keren gereset niets!!! gewoon dood is reset!
    ben volgende week weg en heb een pakhuis vol knikkers touw en water, echt klot.e..

  7. #37
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excaliber Bekijk Berichten
    Ja idd Poegel, ik ben ook al op dag 3 en meerdere keren gereset niets!!! gewoon dood is reset!
    ben volgende week weg en heb een pakhuis vol knikkers touw en water, echt klot.e..
    Heb ik dus ook gedaan. Chocohaasje erop, heel veel geproduceerd. (Met de kennis dat hij meteen terugkeert) Nu zit ik met een ster vol spullen.

  8. #38
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Heb ik dus ook gedaan. Chocohaasje erop, heel veel geproduceerd. (Met de kennis dat hij meteen terugkeert) Nu zit ik met een ster vol spullen.

    Je bent niet de enige Poegel

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    18-10-2013 19:35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LightFasher Bekijk Berichten
    Vanochtend tussen 10:00 uur en 11:00 uur heb ik de "Meer Golems" missie ontvangen in mijn missielogboek (24 uur na het verslaan van mijn eerste Golem), toch staat er nog steeds geen Golem op mijn eiland. Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden, op deze manier loop ik wel pompoenen mis.
    Nog steeds geen Golem.

  10. #40

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    burgerdorp R.S.A
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    hmmm ik zit nog steeds te wachten op me gollem maar ken ook geen ticket sturen kom niet op de side van het support hij start gewoon weer de startpagina op alleen dan van een accaunt op de New Foundland server van me dochter dus dat skiet dus ook niet echt op

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.