Gesloten Onderwerp
Pagina 15 van de 18 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #141
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb maar weer eens de info van uk erbij gepakt: daar is afgelopen nacht een extra onderhoud geweest waarin het eerste deel van de golem-bugfix geimplementeerd is.Tijdens het reguliere onderhoud vannacht wordt deeltje 2 erin gegooid.
    Op de duitse server is komende nacht, na het reguliere onderhoud van dinsdagnacht, ook een extra onderhoud voor deeltje 2 van de fix.
    Wanneer de bug in 2 delen gerepareerd moet worden ( wat op zich al curieus is) dan missen we hier op nl een deeltje en gaat het dus nevernooit meer wat worden met die golem
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #142
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

    De bug is niet in 2 delen gemaakt. Normaal gesproken hebben de landen zoals UK/US/DE/PL op andere dagen als ons onderhoud, om ze niet achter te laten hebben hun "nood" onderhoud gehad zodat ook hun net zoals ons de bugfix konden krijgen. Voor ons is er geen extra onderhoud geweest, enkel het reguliere onderhoud waarbij de bugfix ook inzat.

    BB_Skelril

  3. #143
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    welke bugfix?
    nog steeds geen golem hier.

  4. #144
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zvicinou,

    Mocht je nog steeds geen Golem hebben dan moet je voor 30 minuten uitloggen, hierna zal de Golem terugkeren naar je eiland. Mocht hij hierna nog niet terugkeren neem dan contact op met het ondersteuningsteam.

    BB_Skelril

  5. #145
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Qwerty,

    De bug is niet in 2 delen gemaakt

    BB_Skelril
    Ik wil niet vervelend zijn hoor maar:
    An additional maintenance will take place on 23rd of October 2013.
    During the maintenance the game will not be available and:
    First part of the Golem re-spawn fix will be implemented.

    The final fix for the Golem re-spawn issue will be implemented
    during the maintenance that will take place on 24th of October.

    Dan had het dus op 23/10 ook gerepareerd kunnen zijn op uk

    Meteen maar een berichtje aan support gestuurd, ook hier geen Golem te bekennen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #146
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

    We zijn niet op de Engelse versie, het onderhoud wat daar is gedaan staat los van ons onderhoud.
    Verder heb ik in mijn vorige post aangegeven wat je kunt doen om de Golem te krijgen, log 30 minuten uit en de Golem zal als het goed is weer respawnen. Mocht dit niet zo zijn (in het geval je geen missie hebt) dan zal de Golem met de volgende respawn ronde gewoon terug keren en zal je ook de missie ontvangen.

    BB_Skelril

  7. #147

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook nog steeds geen 2e Golem, zondag heb ik ook de missie geannuleerd in de hoop er dinsdag weer een te krijgen, niet gekregen en nu ook met de update nog steeds gaan nieuwe Golem.

  8. #148
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zvicinou,

    Mocht je nog steeds geen Golem hebben dan moet je voor 30 minuten uitloggen, hierna zal de Golem terugkeren naar je eiland. Mocht hij hierna nog niet terugkeren neem dan contact op met het ondersteuningsteam.

    BB_Skelril
    Helaas geen golem bij mij komen opdagen tot op heden! Hoop dat de andere meer geluk hebben dan mij

  9. #149
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het kan zijn dat de spelers die de missie hebben afgedaan de Golem pas op Donderdag krijgen (inclusief de missie). Mochten jullie Donderdagavond nog steeds geen Golem hebben neem dan contact op met het ondersteuningsteam.

    BB_Skelril

  10. #150
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry ik pas inmiddels;

    Skelril; kun je aub laten weten of de geconverteerde resources weer terug geconverteerd kunnen worden (na het event tegen dezelfde ratio natuurlijk)

    Dan kan ik het golem gebeuren achter me laten en straks het stermenu opruimen.

    Gr. Rood

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.