Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: [Grondstof] Verraders

  1. #11
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Dat deel moet ik nog aanpassen salah1998, ik heb alleen even snel die aanval met de MiV aangepast.
    Als je twee MiV`s hebt zou de laatste aanval nog minder verlies hoeven te geven.

    Maar bedankt voor je input, ik zal deel met alleen een veteraan ook aanpassen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zet de laatste block nu zo neer:


    hmm, plaatjes kan ik niet zo goed...
    https://www.dropbox.com/s/q95rvs0vj2...aatje.png?dl=0

    en dan de leider aanvallen met MiV 1R, MiV 1R, Vet 77R 1M 172K,
    kan natuurlijk ook met minder golven, maar aangezien ik twee MiV's heb... :-)
    Laatst gewijzigd door KingKaatje; 18-03-15 om 09:40.

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKaatje Bekijk Berichten
    Ik zet de laatste block nu zo neer:


    hmm, plaatjes kan ik niet zo goed...
    https://www.dropbox.com/s/q95rvs0vj2...aatje.png?dl=0

    en dan de leider aanvallen met MiV 1R, MiV 1R, Vet 77R 1M 172K,
    kan natuurlijk ook met minder golven, maar aangezien ik twee MiV's heb... :-)
    Die grote afstand tussen die 2 slome gens is niet nodig, Kaatje. Beide gens kunnen hun blockkamp direct aanvallen zonder onderschept te worden.

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Die grote afstand tussen die 2 slome gens is niet nodig, Kaatje. Beide gens kunnen hun blockkamp direct aanvallen zonder onderschept te worden.
    Klopt Salah, maar de linker blockgeneraal hoeft niet zo ver voor de MiV uit, daarom heb ik hem wat naar achter gezet t.o.v. de rechter blockgeneraal

  5. #15
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Die grote afstand tussen die 2 slome gens is niet nodig, Kaatje. Beide gens kunnen hun blockkamp direct aanvallen zonder onderschept te worden.
    Klopt helemaal wat salah zegt, je aanvallende generaals lopen een stuk langs het kamp die door B geblokt wordt.
    KingKaatje ik zal jou setup binnenkort ook meenemen, dat was ook iets wat ik nog wou uitzoeken of zoiets ook mogelijk was.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er nog een: voor beide blocks dezelfde positie gebruiken. Werkt prima. Geen extra verplaatsing nodig vind ik heel fijn.

    https://www.dropbox.com/s/7t69r2iz5g...aatje.png?dl=0

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Klopt helemaal wat salah zegt, je aanvallende generaals lopen een stuk langs het kamp die door B geblokt wordt.
    KingKaatje ik zal jou setup binnenkort ook meenemen, dat was ook iets wat ik nog wou uitzoeken of zoiets ook mogelijk was.
    Het maakt inderdaad niet uit waar je de linker zet, omdat hij toch lang genoeg blockt, maar waarom zou je de linker generaal al zo vroeg zijn kampje laten blocken terwijl de MiV nog niet in de buurt van zijn invloedsgebied is? Daarom heb ik hem naar achter gezet.

  8. #18

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Om je nog even meer ideeën/werk te bezorgen.
    Ik heb gister mijn 3e MMA gekocht, dus nog meer opties om verliezen te minimalizeren

  9. #19
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Aanval met 2x MiV ook toegevoegd. (geen plaatje, maar het spreekt voor zich volgens mij.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.