Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: traagheid bij..... alles ?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    het gaat inderdaad een stuk trager, maar volgens mij is dit gewoon server lag (elke dag komen er meer gebruikers bij, dus de DB moet elke dag meer data verwerken)...
    persoonlijk vind ik het wel grappig dat er overal blocks mis gaan... dat krijg je als je domweg guides volgt... dit is een goede stimulans om mensen zelf na te laten denken, zoals het hoort in een strategie spel!!!

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Gisterenmorgen rond 10 uur is mijn boekbinder begonnen met het maken van een boek. (lvl 4 boekbinder)
    Ik kom nu (18.00 uur) online, dus 32 uur later en nog is het boek niet klaar...!! Nog 7 uur wordt mij verteld. Er gaat echt iets mis hoor.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja, is dezelfde (soort) bug als bij de barakken...
    elke keer als je boek klaar is begint hij weer opnieuw, bij de barakken heb je hetzelfde probleem, elke keer als je leger getraind is (bijvoorbeeld 25 rekruten) dan begint hij weer opnieuw met het trainen van dezelfde order...
    er komt dus nix bij, geen boeken, geen leger... het is een eindeloze loop

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ah jammer. Even wachten dus.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen met de boekbinder en de barakken zijn bekend bij onze ontwikkelaars en er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. Ik heb op het moment geen tijdelijke oplossing voor jullie, mocht ik meer informatie krijgen dan zal ik jullie op de hoogte stellen.

BB_Skelril

WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem met LAG (traagheid bij alles )is er nog altijd op de piekuren .Daar wordt niets aan gedaan ,ik zie mijn settlers stil staan en dan hollen,veldjes bouwen, ze staan niet in m'n bouwrij maar zijn toch aan het bouwen
    Hetzelfde met buffen ,ze komen minuten achter of er gebeurd helemaal niets maar ben je wel een buff kwijt.
    Zo is dit toch niet meer speelbaar of mogen we alleen s'nachts spelen .
    Dit alles is geen bug maar gewoon overbelasting van de server waar niets aan gedaan wordt ,halloween is bijna over en dan zal het weer iets beter gaan maar heb er geen goede hoop op .

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    De lag valt hier ook op er echt screenshots van te maken zijn weet ik niet wel wordt het erger.

Een aantal voobeelden van deze kant:

-Geologen ontedekkingsreizigers weg sturen die nooit vertrekken (na nog een of meerdere pogingen vaak wel)
    -buffen gebouwen gloeien niet op maar manden zijn weg na refresh blijkt dan dat je dan manden terug hebt of dat alles gebuft is
    - zandloper in barak of proviandhuis of markt blijft draaien( vaak na refresh pas duidelijk of het geen wel of niet gebeurd is.
    - spel blijft af en toe stil staan waarna de settlers in eens beginnen te rennen naar waar ze horen te zijn.

dit lijkt mij allemaal duidelijk een geval van vertraging,hoe en of dit vast te leggen is in een screenshot geen idee
    Ik wil het proberen maar hoe duidelijk het is ...............
    Laatst gewijzigd door s-andman; 13-11-13 om 16:06.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    De tag valt hier ook op er echt screenshots van te maken zijn weet ik niet wel wordt het erger.

Een aantal voobeelden van deze kant:

-Geologen ontedekkingsreizigers weg sturen die nooit vertrekken (na nog een of meerdere pogingen vaak wel)
    -buffen gebouwen gloeien niet op maar manden zijn weg na refresh blijkt dan dat je dan manden terug hebt of dat alles gebuft is
    - zandloper in barak of proviandhuis of markt blijft draaien( vaak na refresh pas duidelijk of het geen wel of niet gebeurd is.
    - spel blijft af en toe stil staan waarna de settlers in eens beginnen te rennen naar waar ze horen te zijn.

dit lijkt mij allemaal duidelijk een geval van vertraging,hoe en of dit vast te leggen is in een screenshot geen idee
    Ik wil het proberen maar hoe duidelijk het is ...............
    klik op mij!!! ughhh...
    thread wordt genegeerd, maar in principe zeg je hier nou precies hetzelfde... maar goed...

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    klik op mij!!! ughhh...
    thread wordt genegeerd, maar in principe zeg je hier nou precies hetzelfde... maar goed...
    Het zijn ook problemen in het spel dus dat hoort in deze topic

Dat je in suggesties een mogelijk goede oplossing voor dit voorstelt,prima zelfs.
    Dit wil echter niet zeggen dat de ingame problemen daar dan ook maar gemeld moeten worden lijkt me.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 13-11-13 om 18:40.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    klopt, dit thread is om de problemen te melden en dat thread draagt een mogelijke oplossing aan, alleen wordt dat thread genegeerd en blijft dit thread met problemen (uiteraard) wel levend

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten