Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Goudtoren

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Goudtoren

    Even een paar vragen aan de gelukkige eigenaren van een Goudtoren:
    - Kan ik een Goudtoren bouwen zonder eerst een Sprookjeskasteel te plaatsen,
    - Hoeveel produceert een Goudtoren op level 1 en hoeveel tarwe verbruikt hij per 12 uur?
    - Wat kosten de upgrades tot en met level 5?

    Alvast bedankt voor de antwoorden

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    http://www.siedlertools.de/wiki/Gold-Turm

    Kijk maar eens op deze site.
    Deze is erg uitgebreid, alles over settlers-online
    Mvg, Diepren

  3. #3
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Kan ik een Goudtoren bouwen zonder eerst een Sprookjeskasteel te plaatsen
    Ja dat kan, maar dan moet u 6.300 bonenstaken op de handel kopen.

    Hoeveel produceert een Goudtoren op level 1 en hoeveel tarwe verbruikt hij per 12 uur?
    1 munt per 12 minuten (+de benodigde tijd om op en neer naar uw pakhuis te lopen), de kosten zijn 1 tarwe per 12 minuten. Dus graan heeft een 1 op 1 verhouding met munten. Hoeveel dit is per 12 uur weet ik niet (geen zin om te rekenen, sorry) maar aangezien een boer dezelfde oogsttijd heeft zal een niveau 1 boertje moeten volstaan om de productiekosten van de toren op te vangen, dit is niet echt een probleem neem ik aan.

    Wat kosten de upgrades tot en met level 5?
    Die zijn er niet, er is alleen een basisniveau.

    O'ja nog een laatste advies: indien u de muntentoren wil uitproberen alvorens er één aan te schaffen, bouw er eentje op de testserver. Aangezien u een beloning krijgt voor deelnemen aan de stresstest op deze testserver is dit misschien nog een extra motivatie om daar even in te loggen. De stresstest vind morgen plaats (tijden vooralsnog niet bekend) houd wel rekening met lange tijden om in te loggen. succes
    Laatst gewijzigd door Bucket; 07-10-13 om 16:56.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.