Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 76

Onderwerp: Tuttebel rust zacht...

  1. #51

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    ook namens de fregel rust in vrede

  2. #52

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Tranen vloeien nu hier bij me, kan het niet geloven dat ik dit lees... Lieve Tut ik ga je verschrikkelijk missen meid, je was voor mij altijd een kanjer van een meid...We hadden altijd leuke gesprekken en altijd knallen in settlers wat was je ook een lieverd... ik zat nu al ff op je te wachten want we zouden onze haakpatroontjes delen en nu kan dat helaas niet meer want je bent veelste vroeg heen gegaan :'(...Ik ga je ontzettend missen en zal je nooit vergeten lieve tut...

    Rust zacht tutje

    Heel veel sterkte voor de familie en vrienden en settlersvrienden

  3. #53
    bartie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Zeeuws Vlaanderen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    ondanks dat ik je weinig heb gesproken kwam je over als een energieke en behulpzame speler.
    We zullen je missen

    rust zacht

  4. #54
    L0rdSkywalker's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Almere
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Lieve TUT, ik heb altijd wel me woordje klaar, maar nu lees ik dit en ben verbijsterd
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van de anderen tso-ers.
    Enige stomme wat in me opkomt is jezus ze heeft zich nog het schompus gewerkt aan haar tuin en nu kan ze er niet eens van genieten.
    Dingen zijn soms oneerlijk in het leven...Lieve Tut rust zacht, en aan de familie veel sterkte toegewenst deze periode.

  5. #55

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    sterkte aan de nabestaanden. Tut je zult gemist worden!

  6. #56

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dit bericht voelt ongelofelijk, maar terwijl de tranen over mijn wangen stromen, besef ik dat het waar is.
    Ik zal je missen Ria.

    Ik wens de familie en vrienden van Ria heel veel sterkte met dit enorme verlies.

  7. #57
    YgraYne's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

  8. #58

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn oprechte deelneming.
    Zag je vaak op de wereldwijd-1....
    Lekker kletsen met zijn allen.
    Sterkte voor al die je kennen.

  9. #59
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom nooit zo veel op het forum
    Ik had ook niet echt contact met tuttebel
    Maar schrok me wel rot door dit bericht
    Veel sterkte aan familie en vrienden gewenst.
    gemaakt door Zubatsu

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap er werkelijk geen bal van. Maak een verkeerde opmerking en word naar forum geleid. hier schrik ik me gewoon het schompes. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ze hebben het erover dat je zo druk was in de tuin. Maar ik kan me herinderen dat je de voorjaarskriebels had. Je zolder moest leeg. En dat vlotte maar niet. Er stond veel te veel puin dat naar beneden moest en je had hier sterke mannen voor nodig. Stiekem hebben we heel wat af gegeind. Ja ook via fluisters.
    en nu dit..............................ben er gewoon stil van en dat gebeurt niet zo snel. tot ziens Tutje.

    Ik wil heel graag de familie en vrienden van tutje heel erg veel sterkte wensen de komende periode. Ook namens mijn hubby

    Serenity en Sjonniekoot
    Bezoek onze site.
    www.themagicdragons.nl

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.