Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 110

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Meer ruimte op je eiland

  1. #51

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nientjuh25 Bekijk Berichten
    ik vind dat polderen idee ook wel wat hebben! extra ruimte is altijd fijn. en wat extra mogelijkheden om de zeldzame grondstoffen te vinden zou ook leuk zijn!
    een groter eiland biedt meer uitdaging, ben ik van mening.
    Een groter eiland biedt juist minder uitdaging
    Hoef je een stuk minder te passen en te meten.

  2. #52

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Een groter eiland biedt juist minder uitdaging
    Hoef je een stuk minder te passen en te meten.
    ben het helemaal met jou eens!!!
    de meeste mensen zijn hier echter blind voor...

    geef iedereen 10 eilanden, dan kunnen ze bouwen/produceren wat ze willen, dan kun je handel ook afschaffen, want dan heeft toch iedereen overvloed en dan is iedereen na max een maand uitgespeeld want dan is het alleen nog maar puur grinden om "meer" te krijgen (wat overigens geen enkel nut dient)...

    iedereen wil alleen maar meer en meer, maar het neemt gewoon de uitdaging weg... er zijn echter genoeg mensen die een spel toch maar een maandje of 2 willen spelen en dan een nieuw/volgend spel willen doen...

  3. #53
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Altijd welkom, meer ruimte.
    Wat rotsen weg kan geen kwaad.

  4. #54
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    komt er dan ook de mogelijkheid dat je de edelstenenput kan verplaatsen? Het is toch raar dat je veel geld uitgeeft om een put te kopen, dat je hem daarna niet kan verplaatsen? Meer grond is altijd top.

  5. #55

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hm ik weet wel een bergje of 2 die irritant in de weg staan voor mooi akkerbouwproject.
    Echter een boomstronk opgraven zou soms nog veel nuttiger zijn in het nuttig maken van je reeds beschikbare land.

  6. #56
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag zien dat wij zelf kunnen bepalen waar de bosbeheerder bomen plant en wij ook de houthakker dan gericht op pad kunnen sturen om ze te kappen, zoals dat vroeger in Settlers altijd mogelijk was. Dat zou pas veel extra bouwruimte opleveren. De groenvoorziening is wel erg overdadig nu.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #57
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    hm ik weet wel een bergje of 2 die irritant in de weg staan voor mooi akkerbouwproject.
    Echter een boomstronk opgraven zou soms nog veel nuttiger zijn in het nuttig maken van je reeds beschikbare land.
    De boomstronken moet je bijplanten. Als die die allemaal weghaald, kun je geen bomen meer hakken. Dus geen hout meer...

  8. #58

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    De boomstronken moet je bijplanten. Als die die allemaal weghaald, kun je geen bomen meer hakken. Dus geen hout meer...
    prima, waar moet ik tekenen???

  9. #59

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Net 1 1/2 uur op de testserver doorgebracht, veel lag op de server, het idee van rotsen opblazen is mooi uitgewerkt maar om nu eens lekker een paar tarwevelden met boerderijen en silo's te kunnen plaatsen, nee, hooguit wat adelhuizen en/of losse gebouwen, die boomstronken opblazen is een veel beter idee
    En als het voor puin - 225 edels, rotsen - 340 edels en bergen - 450 edels per keer gaat kosten is het niet weggelegd voor jan met de pet

  10. #60
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Net pas door gekomen op de testserver.
    Meteen even gekeken naar dat rotsen verwijderen.
    Ik kan maar 1 ding zeggen BB schaam je diep als jullie deze prijzen gaan hanteren om wat ruimte te kunnen maken.
    Dit is weer alleen weggelegd voor de betalende speler ik vind dat je deze figuren moet kunnen aanschaffen in je Herberg net als je generaal, verkenner en geoloog voor goudmunten ipv edelstenen.

    Zoals jullie mods ons er steeds op wijzen in diverse chats en op het forum dat dit een PEGI 7 spel is dan moet het voor die categorie ook haalbaar blijven om deze zaken te kunnen aanschaffen.
    gemaakt door Zubatsu

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.