Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 110

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Meer ruimte op je eiland

  1. #31
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    misschien komt die salpeter/buskruit nog wel van pas hier.
    dat spul zit alleen stop op te vangen in me pakhuis...

    ben benieuwd! en meer ruimte is altijd goed meer huizen!!

  2. #32
    L0rdSkywalker's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Almere
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    dat klinkt goed

  3. #33
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Vrees dat het niet zo heel veel ruimte gaat opleveren, ervan uitgaande dat de rotsen waar een mijn in zit niet opgeblazen kunnen worden. Een optie om die vreselijke graspolletjes te verwijderen die altijd in de weg staan wanneer je een leuk blokje farms/silo's/pakhuis/tarweveld wil bouwen zou ook errug handig zijn trouwens.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #34

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Idd ben hier sowieso voor. Ik denk als deze uitbreiding er ook uiteingelijk een mogelijkheid komt om je eiland nog verder te constumizen. Zoals velen al gezegd hebben bomen en gras pollen te verwijderen, om dat weer verder uit te breiden ben ik er ook voor dat je je bomen in de vorm van een decoratie item dan weer ergens anders terug kan plaatsen zodat je van top tot teen je eiland kan aanpassen en opleuken. Ben er ook voor om iedere decoratie die te vinden is in ieder avontuur te kunnen kopen met edels en of te verdienen van avonturen misschien zelfs een nieuwe slot aan loot toevoegen.... maar dwaal nu af :P

  5. #35

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    leuk, iedere keer nieuwe dingen, verzamelvoorwerpen zoeken/vinden, premium, bergen opblazen, gildewinkel/missies, ballonnen evenement, sprookjesavonturen, wetenschapsysteem, etc... maar hoe zit dat eigenlijk met dat PvP dat een jaar geleden al op de planning stond om ingevoerd te worden??? daar horen we nix meer van... is BB te druk met het bedenken van andere/nieuwe dingen die ze ook weer half door kunnen voeren??? (ja, ik noem het half door voeren, stermunten, maar je kunt er nog nix mee, wetenschapsysteem wordt in ettapes ingevoerd (gaat een jaar overheen), ballonnen evenement is niet over nagedacht, gildemunten kun je 1 ding van kopen en voor de rest rotzooi, etc...)
    (het zijn/waren allemaal goede ideeën, maar (bijna) allemaal half/slecht door gevoerd... erg jammer, veel gemiste kansen!!!)

    ik zeg niet dat dit geen goed idee is, maar het is iedere keer hetzelfde liedje: ze maken ons blij met een dode mus...
    eerst zien, dan geloven...

    doe gewoon eens een keer een ding goed en begin dan pas aan het volgende project!!!
    liever één echt goede uitbreiding (zoals bijvoorbeeld de sprookjes avonturen, dat was gewoon goed!) dan al die halve flauwekul...

    het is verder wel een goed idee, daar niet van...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 05-10-13 om 02:32.

  6. #36

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    supergoed idee BB

  7. #37

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    Puik plan, maar idd die bomen en pollen, grrr en t zou ook wel fijn zijn als je je level 4 en 5 pakhuizen kan verplaatsen !!
    Weet je wel wat dat kost om die af te breken en weer opnieuw op te bouwen ??
    Ja, dat weten jullie
    En dat pvp hoeft van mij helemaal niet, daar zijn genoeg andere spellen voor, gewoon lekker rustig aan

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    kan ik teminsten de 15 nieuwe bouwvergunningen kopen om er gebouwen op eiland te zetten zit nu vol

  9. #39
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Eindelijk meer plek op mijn eiland!

  10. #40
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud

    meer ruimte

    komen er nieuwe afzettingsplaatsen vrij/bij??
    als een deel verwijderd is van je bergketen (mits wat nadenken) zijn er een nieuwe bereikbare plaatsen voor de geologen en eventuele bouwwerken
    msschn kan hier iets mee gedaan worden ... bv extra kool afzetting of dergelijke ..
    msschn sugestie voor een nieuwe grondstofmijn (bv salpeter/titanium)
    settlers for ever

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.