Ja , ik vind dit leuk.
Graag meer ruimte op eiland.
Ja , ik vind dit leuk.
Graag meer ruimte op eiland.
ik wil een hollandse baggeraar kan mooi delen van het water inpolderen
Als BB nu eens bij zich zelf af kijkt bij het "anno online" spel
Tot level 60.
Meerdere eilanden.
Zorgen dat je bevolking genoeg te eten, drinken, kleding en ander zaken hebben.
Ik was er begonnen omdat ik hier een spel ban had en nu nog steeds de chat ban heb roflol
Ben nu bijna lvl 15 en er is nog veel te ontdekken maar mijn eerste indruk is dat dat toch wat beter in elkaar zit.
Als ze de gebouwen omgewisseld voor TSO gebouwen dan had TSO denk ik al een stuk beter gelopen.
Hadden ze niet opnieuw het wiel hoeven uitvinden ;-)
Laatst gewijzigd door edski; 03-08-14 om 18:53.
gemaakt door Zubatsu
Het meer eilanden systeem toepassen zoals dat in Anno gebruikt wordt zou inderdaad zoals edski al zegt wel eens een briljante oplossing kunnen zijn om het ruimte probleem op te lossen, je zou dan ook gebruik kunnen gaan maken van verschillende grondstoffen per eiland :-)
ruimte maken?? whaaaaaa dat was 2012 al geloof ik denken jullie nou echt....
Zo deze dan maar gebruiken voor het ontwikkelaarsdagboek dat ondertekend is met veel plezier met testen.
Ook in dit ontwikkelaarsdagboek mogen er wel weer enkele linkjes bij:
Een reactietopic op de juiste plek (of deze natuurlijk)
Een link naar tsotesting.com
Ik ben heel erg benieuwd wat er nu op test draait, al een week of wat niet meer daar geweest
Ow ik zie dat de kleine sloper uit de drieling gehaald is en dat het nog steeds tellen is welke sloopploeg je waar gebruikt.
De extra sets bouwvergunningen zijn leuk, maar niet nodig denk ik om het terrein te vullen.
De mensen die de ruimte nodig hebben hebben dat vanwege alle extra gebouwen uit events, winkel en handel die bv vrij zijn.
Laatst gewijzigd door Bertolucci; 13-02-15 om 16:56.
2013: Idee uitgelegd.
*tientallen positieve reactes*
2015: Idee nog steeds niet uitgevoerd.
gezien het ruimtetekort op mijn eiland, vraag ik mij iets af.
Wanneer is de kruitkenner te koop voor edelstenen of anders, zoals eerder aangegeven?
er zijn te weinig sloopploegen beschikbaar om alle bergen te vernietigen.
Hoe kom ik aan meer sloopploegen?
Ton
Ruimtetekort? Ik verbaas me al jaren over de overvolle eilanden die ik bij veel spelers zie. Ik heb nog steeds ruimte over. En dus laat ik nog maar wat huizen staan, want ik heb ook veel te veel bevolking. Dan heb ik ook nog heel veel decoratie staan.
Als je plaatgebrek hebt, breek je iets af. Gebouwen hoeven niet eeuwig te blijven staan. Zeker niet de gebouwen waar je nooit meer iets van nodig hebt.
Huizen kan je ook updaten (Wonderbaarlijke woningen zijn een prima vervanger voor die veel te grote huizen van 15k bonen).