Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 110

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Meer ruimte op je eiland

  1. #61
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het opblazen van alle verwijderbare rotsen kost, als de prijzen van de test zo blijven, 13k aan edelstenen oftewel een dikke 60 euri.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #62
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Het opblazen van alle verwijderbare rotsen kost, als de prijzen van de test zo blijven, 13k aan edelstenen oftewel een dikke 60 euri.
    Stel je zou het doen van de edelstenen die je van BB krijgt elke week.

    13000:100 per week =130 weken
    Dit is meer dan 2 jaar is ook echt weer een motivatie om het niet te doen

    Zoals ik al eerder zei BB jullie moeten je schamen.
    Ik zou bijna een oproep doen aan iedereen om dit keer deze verandering die BB invoert links te laten liggen en er niet aan mee te doen.
    gemaakt door Zubatsu

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik speel niet op de test server, dus ik weet niet precies hoe het werkt...
    maar ook ik ben een niet betalende speler, maar ik vind het goed dat wel betalende spelers de mogelijkheid hebben/krijgen! misschien is het (te) duur, maar de mogelijkheid bieden is nooit verkeerd!!!
    ik snap persoonlijk ook niet dat hier over geklaagd word en al die waardeloze updates vinden jullie fantastisch... BB denkt nou eenmaal niet na en doet gewoon maar wat... ze doen alles maar half zonder er over na te denken (behalve sprookjes avonturen, dat was wel prima!), maar ze komen wel elke keer met iets nieuws en jullie vinden het elke keer allemaal fantastisch terwijl ze maar half doorgevoerd worden en dan komt er iets fatsoenlijks (voor betalende spelers) en dan is het op eens slecht omdat je er voor moet betalen...
    ik betaal niet voor het spel en dat zal ik ook niet gaan doen, maar ik vind het een goede/faire deal zoals ik het hier lees....

  4. #64
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Houd er rekening mee dat dit ontwikkelaarsdagboek verwijst naar de huidige status van de functie en dat de definitieve versie kan afwijken van dit ontwikkelaarsdagboek.
    Bovenstaande quote uit het ontwikkelaarsdagboek geldt ook voor de testserver. De testserver is er voor om een functie te testen en om feedback te verzamelen. Het kan dus zijn dat de uiteindelijke uitvoering afwijkt van wat nu op de testserver te vinden is. Ik wil jullie dan ook vragen om geen conclusies te trekken totdat er een uiteindelijke versie is.

    BB_Skelril

  5. #65
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Bovenstaande quote uit het ontwikkelaarsdagboek geldt ook voor de testserver. De testserver is er voor om een functie te testen en om feedback te verzamelen. Het kan dus zijn dat de uiteindelijke uitvoering afwijkt van wat nu op de testserver te vinden is. Ik wil jullie dan ook vragen om geen conclusies te trekken totdat er een uiteindelijke versie is.

    BB_Skelril
    Maar de definitieve versie wijkt nooit af van de testversie ;-)
    gemaakt door Zubatsu

  6. #66
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik speel niet op de test server, dus ik weet niet precies hoe het werkt...
    maar ook ik ben een niet betalende speler, maar ik vind het goed dat wel betalende spelers de mogelijkheid hebben/krijgen! misschien is het (te) duur, maar de mogelijkheid bieden is nooit verkeerd!!!
    ik snap persoonlijk ook niet dat hier over geklaagd word en al die waardeloze updates vinden jullie fantastisch... BB denkt nou eenmaal niet na en doet gewoon maar wat... ze doen alles maar half zonder er over na te denken (behalve sprookjes avonturen, dat was wel prima!), maar ze komen wel elke keer met iets nieuws en jullie vinden het elke keer allemaal fantastisch terwijl ze maar half doorgevoerd worden en dan komt er iets fatsoenlijks (voor betalende spelers) en dan is het op eens slecht omdat je er voor moet betalen...
    ik betaal niet voor het spel en dat zal ik ook niet gaan doen, maar ik vind het een goede/faire deal zoals ik het hier lees....
    Ik klaag over elke waardeloze update of verandering ;-)
    gemaakt door Zubatsu

  7. #67

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Maar de definitieve versie wijkt nooit af van de testversie ;-)
    mee eens! het wordt wel getest, maar aanpassingen worden nooit gemaakt...
    (ik kan me niet één keer herinneren dat de versie van de testserver na te zijn "getest" nog is aangepast!)

  8. #68
    Zorinda
    dat is allemaal goed en wel ,zouden eens niet beter nieuwe vergunningen krijgen als we gebouwen willen bij zetten op ons eiland ;-)

  9. #69

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorinda Bekijk Berichten
    dat is allemaal goed en wel ,zouden eens niet beter nieuwe vergunningen krijgen als we gebouwen willen bij zetten op ons eiland ;-)
    als je dagelijks inlogt heb je iedere 7 weken 10 nieuwe vergunningen..

  10. #70
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorinda Bekijk Berichten
    dat is allemaal goed en wel ,zouden eens niet beter nieuwe vergunningen krijgen als we gebouwen willen bij zetten op ons eiland ;-)
    Elke week kun je 1 gratis adelijk huisje krijgen.
    Breek je gebouwde huizen af en plaats dit adelijk huisje uit de winkel, deze kost geen vergunning.
    Gemakkelijke manier om veel vergunningen te besparen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.