Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: collecties

  1. #1
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud

    collecties

    ff vraagje hé

    WIE IS HET AL ZAT? om te zoeken naar die rommel?
    ik wel, op de test keek ik er niet eens naar.

    3 voorwerpen gevonden tot zover, ok ik doe niet eens me best :P maar ook helemaal geen zin in deze rommel.

    vond die paas avonturen al erg genoeg...

  2. #2
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik destijds op test had begrepen was dat ze niet allemaal op je eiland waren. Ze komen af en toe tevoorschijn. Ik heb er al 6 gevonden dus zo moeilijk is het niet.

    Wel leuk zo

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk er nog ff over na wat ik er nou van vind.

    Mij is niet duidelijk of ALLE van de 11 voorwerpen die ik moet vinden, ook op dit moment al te vinden zijn. Ik zit nu op 7/11, maar kan me niet voorstellen dat ik 4 van die dingen mis nadat ik de kaart al een paar keer helemaal heb uitgeplozen.

    Daarnaast .... ik ruik de volgende bug al .... maar hoop dat ik het mis heb.

    Enne ... als je het zat bent ... dan kijk je er toch niet naar (net zoals op de testserver) ... lijkt me goeie oplossing :-)

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ff vraagje hé

    WIE IS HET AL ZAT? om te zoeken naar die rommel?
    ik
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ff vraagje hé

    WIE IS HET AL ZAT? om te zoeken naar die rommel?
    ik wel, op de test keek ik er niet eens naar.

    3 voorwerpen gevonden tot zover, ok ik doe niet eens me best :P maar ook helemaal geen zin in deze rommel.

    vond die paas avonturen al erg genoeg...
    +1!
    ik speel niet op de test server, dus dit was voor mij de eerste keer...
    na 3 voorwerpen gevonden te hebben heb ik het al opgegeven... toen zijn er wat gildegenoten langsgekomen en die hebben de overige 8 (van de in totaal 11) voorwerpen gevonden, dus ik heb ze nou wel allemaal, maar ik ben er al helemaal klaar mee eigenlijk (letterlijk en figuurlijk)...

    die paas avonturen vond ik overigens niet zo erg, want die dingen stonden elke keer op dezelfde plek, dus was het ff een guide er bij pakken en die dingetjes aan klikken... maar op zich is ook dit niet mijn hobby...

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    't spel gaat terug naar 't niveau "geschikt voor peuters tot 5 Jaar"

  7. #7
    TIPEX
    misschien een leukigheidje om te weten, de collecties zijn verhandelbaar, dus wie ze niet wil zoeken kan ze altijd kopen, en degenen die wel zoekt kan ze verkopen,
    zo komt er wel balans in het nieuwe gebeuren

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    oh ok, das mooi, leren de peuters onder ons ook nog handelen...
    das mooi meegenomen.

  9. #9
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb de missies kunnen afronden... leuk extra 60 gems.
    wat munten.
    200 tarwe afz erbij, ik ben er klaar mee.

    ik moet nu nog 1 ding vinden en heb 3x me eiland afgerond. en helemaal ingezoemd en niet te vinden..
    ugh

  10. #10
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    1) Klopt het dat niet ALLE collectibles in een keer op het eiland zijn geplaatst ?
    Tymy
    Hier ben ik niet 100% zeker over maar voor zover ik weet zal je een nieuwe missie krijgen als je niet alle voorwerpen hebt gevonden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    2) Klopt het dat collectibles om de zoveel tijd op een andere locatie te vinden zijn omdat ze soms in rotsen en onder gebouwen zitten ?
    Tymy
    De verzamelbare voorwerpen behoren niet achter/onder gebouwen of rotsen worden geplaatst, de voorwerpen zullen op een "vrije" plek te vinden zijn. Verder houd het systeem er ook rekening mee of iemand zijn/haar eiland al volledig heeft verovert of niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    3) Klopt het dat de collectible op het avontuur SOMS te vinden is en dat er dus ook avonturen zijn waar deze NIET te vinden is ?
    Tymy
    Elk avontuur heeft zijn eigen "loot table" toegewezen, meerdere avonturen kunnen deze loot table delen.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.