Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: collecties

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Het is soms heel erg moeilijk dat zoeken.
    Zitten wel leuke dingen tussen om er van te maken maar daar zijn er weer dingen heel erg schaars van.
    Zoals eet kraampjes en vlaggen krijg ik amper.
    En dan wordt het al moeilijk om er iets leuks van te maken.
    Wat ik tegenkom klik ik aan maar ga niet de gehele dag zoeken.
    Tussendoor vind ik niet erg.
    Wat ik dan wel minder vind is dat de voorwerpen zo vreemd staan, dacht dat er gezegd werd dat het allemaal op "lege" plekken voorkwamen.
    Nou dat is bij mij niet compleet het geval.
    Soms kom je ze "toevallig" tegen door het scrollen/verschuiven van het beeld, als ik op een gebouw klik.
    Dat ze dan in de "voordeur" staan en dus amper zichtbaar tot je er toevallig op klikt.
    Gisteren had ik zelfs dat ik per ongeluk op een rots klikte en hij daar ruim voor de helft in zat en je hem dus zo absoluut niet zag.
    Dus dat mag wat mij betreft best aangepast worden want daar klopt niks van in mijn ogen.
    Tevens wordt er gezegd dat er rekening mee gehouden wordt of iemand het eiland vrij heeft van bandietenkampen.
    Maar wordt hier mee bedoeld dat er totaal niks tussen de bandieten staat of wel tussen de bandieten als de sector verkent is ?
    Want heb namelijk al gezien bij iemand die de sectoren nog niet allemaal vrij heeft, dat de voorwerpen er gewoon tussen staan.
    Ben benieuwd of ik hier reactie op (kan) krijg(en).

  2. #32
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    zou leuk zijn als je de geoloog ernaar kon laten zoeken en dat ze dan wat groter zichtbaarder komen op je eiland.

  3. #33
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    BB heeft aandelen bij PEARL en daarom een zoek spelletje bedacht waarbij je als een idioot naar je scherm moet turen om sommige te vinden of zoals in een ander topic ook al vermeld werd dat sommige gewoon onzichtbaar zijn of achter een gebouw staan lol


    Was beter geweest dat als je op volledige zoom de items een soort van gloed zouden krijgen zodat ze beter te vinden zijn.
    gemaakt door Zubatsu

  4. #34

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon je hele eiland verkleinen en scannen, paar minuten en je hebt ze

  5. #35
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gekewe Bekijk Berichten
    gewoon je hele eiland verkleinen en scannen, paar minuten en je hebt ze
    en dan nog vind je ze niet allemaal.
    vandaag maar weer eens een poging gewaagt. volledig ingezoemt. hele eiland miniscul afgezocht. en nog steeds 3 niet gevonden..
    leuk hoor.
    vanmiddag of vanaaf komen er weer nieuwe en doe weer als vanouds. wat ik zie klik ik op, maar zoeken doe ik niet

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Matteüs 7:7

    Bidt, en u zal gegeven worden; zoekt, en gij zult vinden; klopt, en u zal opengedaan worden.

  7. #37

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Knock, Knock!

  8. #38
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Dat het ene verzamelitem makkelijker te vinden is dan een andere snap ik, maar dit gaat me toch wel een beetje ver:
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Ketel.jpg
Bekeken:   263
Grootte:   20,1 KB
ID:        267  

  9. #39
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is voor de update met boten of voor de goed zwemmende settlers

    Maar goede tip; wist niet dat dit mogelijk was!

  10. #40

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    na uren gezocht te hebben heb ik hem gevonden dankzij paul06, wist niet dat je een duikbril nodig had :-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.