Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: collecties

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het ook zat die rommel.
    Het word meer een vind en zoek spel zo.
    Nou daar heb ik wel andere spellen voor.

  2. #22
    Tukker's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het helemaal met Tootsie eens.

    Ik ben het ook zat die rommel.
    Het word meer een vind en zoek spel zo.
    Nou ik vind het maar niks zo.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ons gilde doet het gezamelijk
    Kan er iemand iets niet vinden ( nog 1,2 of 3 te gaan) dan zitten er plots 2-8 man op je eiland te neuzen.
    Ook een leuke manier van gilde-binding en vaak reuze gezellig, met al die flauwe kletspraat eromheen.

    Daarbij kan je bij de 'kleinere' spelers meteen wat op of aanmerkingen geven op zijn/haar 'bouwstijl'

    Maar nogmaals, da's ieder voor zich.

  4. #24
    Foxmaniac's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    The Netherlands, Zuid-Holland, Delft
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik vindt het wel een leuke toevoeging, zo heb je wat te doen ook tussen de bedrijven door
    Maar we worden wel een beetje voor de gek gehouden!
    Met de Collectie-Missies, Het is moeilijk te bewijzen natuurlijk, maar ik ben er vrij zeker van dat er niet altijd zoveel voorwerpen aanwezig zijn als de missie "Beweerd".
    Ik ben erg zeker van m'n Zoekskills en zover al 2x sterk de indruk gekregen dat er 1 te weinig stond :P

    Nou is het ook zo dat "Blue Byte" dat ook helemaal niet beweerd dat dat het geval zou moeten zijn. Maar lijkt mij dat dat wel de bedoeling is van die hele missie en zo gaat ook het gerucht :P En het zou ook zo moeten zijn naar mijn mening, wel zo fijn dat je weet wanneer je klaar bent met zoeken. Verspil al genoeg van m'n leven met onnozel tijdverdrijf :P
    Dusse... Fix it! (Ik wil gewoon wat zekerheid)

    Maar anders dan dat, leuke toevoeging

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik baal als een stekker van dat rare gezoek, echt niets aan. Heb je ze gevonden, is je volgende opdracht dat je er nog eens 12 moet vinden. Als dat zo door gaat stop ik er rap mee.

  6. #26
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    je krijgt ze ongeveer 2x daags die opdracht, maar is eigenlijk geen opdracht. is meer een manier van, hoeveel van die dingen staan op je eiland.
    het is aan jouw om ze te vinden of niet. als je ze niet vind, krijg je toch weer nieuwe en de eerste paar zijn altijd makkelijk te vinden.
    de rest laat je staat. later op de dag weer nieuw. pak je weer een paar en voor de rest de uhmm die ene vinger :P

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    pink?

  8. #28
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    nee de middel

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Van mij mag het direct afgeschaft worden.Vind ze steeds op een na. Zoek ik me helemaal kleurenblind. Wat een ongelofelijke tijdverspilling. Als het spel bedoeld is voor kleuters moeten ze het zeggen, dan stop ik er mee. Ik speel al de verschillende versies vanaf de Amiga. Ik was er een ongelofelijke fan van, maar dat begint nu wel te tanen als we niet meer serieus genomen worden.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk Berichten
    van mij mag het direct afgeschaft worden.vind ze steeds op een na. Zoek ik me helemaal kleurenblind. Wat een ongelofelijke tijdverspilling. Als het spel bedoeld is voor kleuters moeten ze het zeggen, dan stop ik er mee. Ik speel al de verschillende versies vanaf de amiga. Ik was er een ongelofelijke fan van, maar dat begint nu wel te tanen als we niet meer serieus genomen worden.
    zoek dan niet!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.