Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 4 5 6
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Happy hour

  1. #51
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ik durf te wedden tijdens halloween event nog een happy hour komt.

    is er idd geweest met een magere 100%
    nu nog een van 300% zou wel lekker zijn
    gemaakt door Zubatsu

  2. #52

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Gisteren de 3e 100% happy hour in 2 weken op de uk-server
    Ik vraag me ook af, wil iedereen die erover zeurt (ja want dat is het) het nu alleen maar zien of er happy hour is, of kopen die dan ook daadwerkelijk 3X voor 100€ of 50€ in die 2weken
    voor de duidelijkheid als je edels koopt ga ik er vanuit dat je het gelijk goed doet en het meeste eruit haalt
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 06-11-13 om 05:07.

  3. #53

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    Ik vraag me ook af, wil iedereen die erover zeurt (ja want dat is het) het nu alleen maar zien of er happy hour is, of kopen die dan ook daadwerkelijk 3X voor 100€ of 50€ in die 2weken
    voor de duidelijkheid als je edels koopt ga ik er vanuit dat je het gelijk goed doet en het meeste eruit haalt
    ik snap wat je zegt en bedoeld... wat je denk ik vergeet is dat mensen van alle leeftijden dit spel spelen...
    misschien dat jij jouw zoon van 14 wel 100 € zakgeld per week geeft, zodat hij edelstenen kan kopen, maar dit geldt niet voor iedereen...
    als je maar een tientje per week krijgt als zakgeld en daar edelstenen voor wilt kopen, dan is het wel erg fijn om het dubbele te krijgen...
    (dit is overigens maar een voorbeeld
    (overigens krijg ik helemaal geen zakgeld meer, dus koop ik geen edelstenen )

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    de verhouding blijft hetzelfde als je minder te besteden heb koop je ook niet 3X in 2 weken voor 1 tientje of minder
    als je dan edels wil kopen wacht je op het juiste moment., en haalt voor jou het maximale eruit
    evengoed zijn het altijd dezelfde die jammeren denk, als er 200% is en ze kopen voor een bepaald bedrag en 3 weken later is er 300% lopen ze weer te jammeren
    het is gewoon dat gejammer, je loopt ook niet elke dag dezelfde winkel ( en ja het is een winkel, the settlers online winkel ) in om te zeuren of die tv niet voor de helft kan

    en vreemd genoeg in het spel zelf hoor ik niks anders dan, dit spel is gratis en geeft er never nooit geen € aan uit
    en hier is het andersom

  5. #55

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    de verhouding blijft hetzelfde als je minder te besteden heb koop je ook niet 3X in 2 weken voor 1 tientje of minder
    als je dan edels wil kopen wacht je op het juiste moment., en haalt voor jou het maximale eruit
    evengoed zijn het altijd dezelfde die jammeren denk, als er 200% is en ze kopen voor een bepaald bedrag en 3 weken later is er 300% lopen ze weer te jammeren
    het is gewoon dat gejammer, je loopt ook niet elke dag dezelfde winkel ( en ja het is een winkel, the settlers online winkel ) in om te zeuren of die tv niet voor de helft kan

    en vreemd genoeg in het spel zelf hoor ik niks anders dan, dit spel is gratis en geeft er never nooit geen € aan uit
    en hier is het andersom
    daar heb je in principe ook gelijk in...
    alleen is het natuurlijk wel vreemd dat in jouw dorp/stad de supermarkt maar zelden reclames/acties heeft terwijl de supermarkt van dezelfde keten in het dorpje verderop met regelmaat acties/reclames heeft...
    de Duitse/Engelse servers hebben (blijkbaar) regelmatig happy hour terwijl dat het hier maar zelden is...

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    daar heb je in principe ook gelijk in...
    alleen is het natuurlijk wel vreemd dat in jouw dorp/stad de supermarkt maar zelden reclames/acties heeft terwijl de supermarkt van dezelfde keten in het dorpje verderop met regelmaat acties/reclames heeft...
    de Duitse/Engelse servers hebben (blijkbaar) regelmatig happy hour terwijl dat het hier maar zelden is...
    dat geld over het algemeen wel voor supermarkten en dergelijke, maar gaat ook niet op in winkel ketens als mediamarkt, saturn, kruitvat en ga zo maar door wat bij mediamarkt in R-dam Alexandrium in de aanbieding is, kost bij mediamarkt R-dam centrum de normale prijs
    of is in het geheel niet in het assortiment, voor deze reden ben ik zelf genoodzaakt naar het centrum te huppelen met alle problemen erbij (zoals parkeren)
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 07-11-13 om 09:29.

  7. #57
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    voor deze reden ben ik zelf genoodzaakt naar het centrum te huppelen met alle problemen erbij (zoals parkeren)
    helaas is het niet mogelijk van de nl-server naar de uk-server te huppelen
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #58

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ????????????????????????????

  9. #59

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Zo na al mijn geklaag en scherpe opmerkingen, vind ik nu wel dat ik even moet zeggen....

    Toppie Skelril, eindelijk hebben wij nu ook met regelmaat mega happy hour.

    groet jane

  10. #60
    Morrighan's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, natuurlijk erg leuk zo'n happy hour. Ik doe daar niet aan mee want ik ben nog steeds bezig met verkrijgen van edelstenen van vorig happy hour (zijn wel degelijk betaald maar niet ontvangen)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.