Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 60

Onderwerp: Happy hour

  1. #31

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Jane,

    The Settlers Online is een groot online spel wat in tientallen landen beschikbaar is, er werken meerdere teams aan mee waarvan ik bij het community management team zit. Ik heb geen invloed op de happy hour beslissing gezien dit aan het marketingsteam is, oftewel het enige dat ik voor jullie kan doen is wat ik als community manager behoor te doen en dat is jullie feedback doorgeven aan de juiste teams. Ik heb in dit geval jullie feedback van de afgelopen weken over dit onderwerp doorgestuurd en zal dat ook blijven doen, zoals ik met vele onderwerpen doe.

    Ook het ondersteuningsteam heeft hier geen invloed op, deze beslissing ligt puur bij het marketingsteam en het feit dat er enkel doordeweeks een ondersteuningsteam aanwezig is heeft dus ook niets te maken met het feit of er wel of geen happy hour is.

    Uiteraard maak ik mij altijd hard voor de Nederlandse server, enkel zullen jullie als spelers hier meestal niets van mee krijgen gezien het allemaal "achter de schermen" afspeelt.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee wat meer duidelijkheid gegeven over de situatie.

    BB_Skelril
    Wat een kletspraat is dit BB_Skelril je moet beter weten.
    maar ja zo zijn zij weer even STIL

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het is voor Skelril natuurlijk ook niet altijd even makkelijk... hij is communitymanager en krijgt alles van ons op zijn bordje en hij moet daar dan dingen uitfilteren en doorspelen naar anderen binnen BB waar hij dan weer van afhankelijk is... en hoewel hij het ongetwijfeld ook niet altijd eens zal zijn met bepaalde beslissingen binnen BB kan hij dat hier natuurlijk niet zomaar op de forums posten en aan de grote klok hangen, want BB blijft wel zijn werkgever en die kan hij dus niet zomaar publiekelijk afvallen...

    maar aan de andere kant, dat hij alles van ons op zijn bordje krijgt daar heeft hij natuurlijk ook zelf voor gekozen door communitymanager te worden :P

  3. #33
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Het valt denk ik inderdaad niet mee voor Skelril om al die kritiek aan te horen, maar ik vind dat het geval van de happy hour de schuld bij BB ligt. Duitse en Engelse server krijgen 100% happy hour vrij vaak en nu krijgen wij na zo lange tijd een happy hour van 20% en dan mogen we zeker ook nog dank je wel zeggen.

  4. #34
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Jane,


    Uiteraard maak ik mij altijd hard voor de Nederlandse server, enkel zullen jullie als spelers hier meestal niets van mee krijgen gezien het allemaal "achter de schermen" afspeelt.


    BB_Skelril

    Misschien moet je eens wat dingen voor de schermen brengen zodat er meer begrip is voor wat jij doet Skelril ;-)
    gemaakt door Zubatsu

  5. #35

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien ik niets meer mag zeggen als ik constateer dat er dingen niet kloppen. hou ik bij deze mijn mond maar.
    Maar toch wil ik dit nog even kwijt.(al zal het me waarschijnlijk een forum ban opleveren.

    Skelril, je bent community manager misschien dat het tijd word om eens wat meer mensen bij het spel te betrekken? een manager heeft toch de mogelijkheid om de delegeren?
    Zodat de informatie wel op tijd komt, en er niet pas na dat de testserver al gesloten is, er gepost word dat er een stresstest loopt?

    Dit ten behoeven van de spelers en zeker voor de NL community, dit zorgt er voor dat...
    je de NL spelers hier houd, en ze niet steeds op het Duitse of de Engelse forum hoeven te gaan zoeken.

    Ik weet prima hoe het achter de schermen gaat.
    Een forum mod zou hier niet misstaan. En je hebt hier een paar spelers die heel veel hier op het forum al voor je doen. Dus was is er mis met iets meer uit handen geven?

    Dit voorkomt gelijk dat spelers niet de hele dag hoeven te gissen, hoe het event en andere dingen nou eigenlijk echt moeten. ( gezien jij vaak pas eind van de dag pas iets post).

    Skelril doe er mee wat je wil, en beschouw het misschien eens als opbouwende kritiek.
    Dit heb ik speciaal niet naar support gepost, omdat je daar toch geen stap verder komt.

    Groet jane ( iemand die niet alleen het belang van BB belangrijk vind, maar juist het belang van de spelers voorop zet)


    PS voor ieder die wil: er is nu een aanbieding van 20% extra bij aankoop van edelstenen.
    Laatst gewijzigd door jane; 18-10-13 om 11:42.

  6. #36
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Jane,

    Ik wil je aanraden om mijn eerdere post in dit forum te lezen, gezien ik daar vrij veel in uitleg. Het is helaas niet zo gemakkelijk als je nu doet voorkomen, zo moet veel informatie door meerdere personen worden goedgekeurd voordat het kan worden geplaatst etc. Verder is de claim die je maakt dat ik de belangen van de spelers niet voorop zet totaal ongegrond, gezien ik deze als community manager altijd voorop zet. Enkel is het voor mij niet altijd mogelijk om alle informatie te verstrekken aan jullie, waar ik soms zelf de informatie nog niet heb ontvangen.

    BB_Skelril

  7. #37
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    En ja hoor, verschil moet er wezen, de uk-server heeft alweer een 100% happy hour te pakken
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #38
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    zucht...zal niet waar zijn!!! Maar misschien zijn wij morgen aan de beurt..
    Laatst gewijzigd door kraplap; 22-10-13 om 10:12.

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    En ja hoor, verschil moet er wezen, de uk-server heeft alweer een 100% happy hour te pakken
    Bah... nou hoop echt dat wij hem nou toch ook snel krijgen.
    maar zou toch leuk zijn als alle landen gelijk behandeld worden

  10. #40
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Beetje jammer dit.. Nog altijd geen 100% actie op onze server..

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.