Ik vraag me ook af, wil iedereen die erover zeurt (ja want dat is het) het nu alleen maar zien of er happy hour is, of kopen die dan ook daadwerkelijk 3X voor 100€ of 50€ in die 2weken
voor de duidelijkheid als je edels koopt ga ik er vanuit dat je het gelijk goed doet en het meeste eruit haalt
Laatst gewijzigd door totalnuts; 06-11-13 om 05:07.
ik snap wat je zegt en bedoeld... wat je denk ik vergeet is dat mensen van alle leeftijden dit spel spelen...
misschien dat jij jouw zoon van 14 wel 100 € zakgeld per week geeft, zodat hij edelstenen kan kopen, maar dit geldt niet voor iedereen...
als je maar een tientje per week krijgt als zakgeld en daar edelstenen voor wilt kopen, dan is het wel erg fijn om het dubbele te krijgen...
(dit is overigens maar een voorbeeld
(overigens krijg ik helemaal geen zakgeld meer, dus koop ik geen edelstenen )
de verhouding blijft hetzelfde als je minder te besteden heb koop je ook niet 3X in 2 weken voor 1 tientje of minder
als je dan edels wil kopen wacht je op het juiste moment., en haalt voor jou het maximale eruit
evengoed zijn het altijd dezelfde die jammeren denk, als er 200% is en ze kopen voor een bepaald bedrag en 3 weken later is er 300% lopen ze weer te jammeren
het is gewoon dat gejammer, je loopt ook niet elke dag dezelfde winkel ( en ja het is een winkel, the settlers online winkel ) in om te zeuren of die tv niet voor de helft kan
en vreemd genoeg in het spel zelf hoor ik niks anders dan, dit spel is gratis en geeft er never nooit geen € aan uit
en hier is het andersom
daar heb je in principe ook gelijk in...
alleen is het natuurlijk wel vreemd dat in jouw dorp/stad de supermarkt maar zelden reclames/acties heeft terwijl de supermarkt van dezelfde keten in het dorpje verderop met regelmaat acties/reclames heeft...
de Duitse/Engelse servers hebben (blijkbaar) regelmatig happy hour terwijl dat het hier maar zelden is...
dat geld over het algemeen wel voor supermarkten en dergelijke, maar gaat ook niet op in winkel ketens als mediamarkt, saturn, kruitvat en ga zo maar door wat bij mediamarkt in R-dam Alexandrium in de aanbieding is, kost bij mediamarkt R-dam centrum de normale prijs
of is in het geheel niet in het assortiment, voor deze reden ben ik zelf genoodzaakt naar het centrum te huppelen met alle problemen erbij (zoals parkeren)
Laatst gewijzigd door totalnuts; 07-11-13 om 09:29.
????????????????????????????
Zo na al mijn geklaag en scherpe opmerkingen, vind ik nu wel dat ik even moet zeggen....
Toppie Skelril, eindelijk hebben wij nu ook met regelmaat mega happy hour.
groet jane
Tja, natuurlijk erg leuk zo'n happy hour. Ik doe daar niet aan mee want ik ben nog steeds bezig met verkrijgen van edelstenen van vorig happy hour (zijn wel degelijk betaald maar niet ontvangen)