Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 60

Onderwerp: Happy hour

  1. #11
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Gisteren de 3e 100% happy hour in 2 weken op de uk-server
    nederlandse server word gewoon achtergesteld..krijgen wij nu een 300% happy hour ter vergoeding van de happy hour die we gemist hebben

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    nederlandse server word gewoon achtergesteld..krijgen wij nu een 300% happy hour ter vergoeding van de happy hour die we gemist hebben
    jaaaaa, zou wel net zo eerlijk zijn

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Gaan jullie ook steeds naar de Jumbo om korting te vragen?

  4. #14
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Gaan jullie ook steeds naar de Jumbo om korting te vragen?
    maar nu is het net of bij dezelfde winkel een vast clubje mensen wel de korting krijgt en de rest van de klanten niet.

    Als er een happy hour is dan iedereen en niet een bepaalde server wel en andere niet.

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Gaan jullie ook steeds naar de Jumbo om korting te vragen?
    Die opmerking snap ik wel hoor poegel als je zonder geld in een spel te stoppen speelt.( jou eigen keus)
    Maar het marketing smoesje gaat hier niet echt op, ik krijg toch steeds mee het idee dat Skelril het wel best vindt.
    En totaal niet voor de NL server op komt. Maar goed als je alleen door de weeks support verricht, tja dan is het achter de feiten aan lopen.
    Want ik weet prima hoe mega happy hour werkt. maar goed als er niemand in het weekend is van support, dan is er ook niemand die meld dat ze de NL server zijn vergeten om te zetten.

    Kom op Skelril maak je eens hard voor de NL server.

  6. #16
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Jane,

    The Settlers Online is een groot online spel wat in tientallen landen beschikbaar is, er werken meerdere teams aan mee waarvan ik bij het community management team zit. Ik heb geen invloed op de happy hour beslissing gezien dit aan het marketingsteam is, oftewel het enige dat ik voor jullie kan doen is wat ik als community manager behoor te doen en dat is jullie feedback doorgeven aan de juiste teams. Ik heb in dit geval jullie feedback van de afgelopen weken over dit onderwerp doorgestuurd en zal dat ook blijven doen, zoals ik met vele onderwerpen doe.

    Ook het ondersteuningsteam heeft hier geen invloed op, deze beslissing ligt puur bij het marketingsteam en het feit dat er enkel doordeweeks een ondersteuningsteam aanwezig is heeft dus ook niets te maken met het feit of er wel of geen happy hour is.

    Uiteraard maak ik mij altijd hard voor de Nederlandse server, enkel zullen jullie als spelers hier meestal niets van mee krijgen gezien het allemaal "achter de schermen" afspeelt.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee wat meer duidelijkheid gegeven over de situatie.

    BB_Skelril

  7. #17
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril, bedankt voor je inzet voor de nederlandse server..top Ook bedankt dat je dit met hen opneemt.

    Het blijft raar waarom het marketingsteam onderscheid blijft maken.

  8. #18
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    Skelril, bedankt voor je inzet voor de nederlandse server..top Ook bedankt dat je dit met hen opneemt.

    Het blijft raar waarom het marketingsteam onderscheid blijft maken.
    money money money

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De 'beloningen' die de Duitse servers hebben ontvangen zijn voor het feit dat de servers voor langere tijd offline waren. Het gaat dus ook niet om een beloning, maar om een compensatie. Verder heeft ook de Nederlandse wereld een uitnodiging voor de testserver ontvangen, en zal ook de Nederlandse wereld gewoon de beloningen hiervoor krijgen.

    BB_Skelril
    ik hoor hier niets over de gevraagde happy hour.
    wanneer krijgen wij die ? een 100% of een 300% ?
    is al weer een poos geleden.

  10. #20
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteren duitsland 100% een happyhour en wij vandaag 20% happyhour ..dit is toch te erg voor woorden!!! Het mod.team kan er niets aan doen, de beslissing wordt in Duitsland genomen door het marketingteam. Maar ik begin er toch wel heel hard erover te denken om totaal geen geld meer in dit spel te steken.

    sorry moet even mijn frustratie kwijt!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.