Bij het upgraden van een gebouw zie je nu alleen op hoeveel % de upgrade zit, het zou mooi zijn als er bij detail weergave van een gebouw ook de resterende tijd zou zijn.
Dat zou bv zo er kunnen uitzien:
![]()
Bij het upgraden van een gebouw zie je nu alleen op hoeveel % de upgrade zit, het zou mooi zijn als er bij detail weergave van een gebouw ook de resterende tijd zou zijn.
Dat zou bv zo er kunnen uitzien:
![]()
leuk idee lord. Zie ik graag terug komen ingame![]()
goed idee!!
Als je zelf nog hout produceert is het namelijk ook vaak moeilijk de percentages te zien tijdens een upgrade... staan er weer bomen voor o.i.d.
Deze timer is duidelijk en beperkt het steeds moeten in- en uitzoomen om te weten hoever je met de upgrade bent.
Ik was laatst aan het wachten op een gebouw dat op 99% zat.
Na zo'n 20 minuten besloot ik toch maar eens uit te rekenen hoeveel tijd 1% van een week nou eigenlijk is (100,8 minuten).
Dus ik zou blij zijn als ze jou systeem zouden invoeren, das veel preciezer als een marge van honderd minuten.
Makkelijk zat om zelf uit te rekenen, dus ik zeg nee!
Waarom dit implementeren terwijl het relatief duidelijk is?
En het spel, dat bij tijd en wijle toch al niet lekker loopt, nog extra belasten met meer code?!
Buiten dat klopt er van de upgrade die een week duurt ook niks, reken maar eerder op 8a9 dagen.
Loopt waarschijnlijk uit door de wekelijkse update![]()