Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: Maximum van 25 --> 1000

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    meld ook nog maar even dat het een top idee is.
    heb bijna een rsi arm van dat klikken nu de troepen bij bosjes neergaan ;-)

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Kan natuurlijk zijn dat onze Skelril ziek of op vakantie is...
    dat bestaat niet, schriftelijk in drievoud aanvragen!!!

  3. #23
    stranger
    het zou wel prettig zijn als dit werd doorgevoerd.
    vanwege dat vele klikken, speel ik zo min mogelijk een avontuur om gezondheidsklachten te voorkomen.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stranger Bekijk Berichten
    het zou wel prettig zijn als dit werd doorgevoerd.
    vanwege dat vele klikken, speel ik zo min mogelijk een avontuur om gezondheidsklachten te voorkomen.
    idem!

  5. #25
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Niet mee eens en ik zal uitleggen waarom:

    Soms, heel soms loopt een round-block in het honderd, hoppekee vele kruisboogschutters, paarden en andere eenheden kwijt. Je kan dus pas weer verder gaan zodra je weer zo'n 250 van alles hebt. Maar stel nou dat we dankzij jouw schuifbar van 1000 moeten wachten totdat 1k rekruutjes eindelijk af zijn voordat je weer paarden en kruisboogeenheden mag maken... nee dank je.
    dan blijf jij lekker schuiven tot 25 terwijl de rest doorschuift tot 1000.
    en mocht ik een fout maken, ff een stinkert erop! en boem hij gaat 3x zo snel.

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    volledig mee eens, moet snel worden ingevoerd

  7. #27
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    tymy, jij heb zeker niet gekeken op de test?
    dat nieuwe proviandhuis is niet goedkoop om te bouwen en die afzettingen e.d zijn ook een stuk duurder.
    na een klein kort rekensommetje heb ik al besloten op dat 2de proviandhuis NIET te bouwen omdat de kosten te hoog zijn.
    en alle andere dingen wat ik tot zover heb gezien helemaal niet waard is.

  8. #28
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    tymy, jij heb zeker niet gekeken op de test?
    dat nieuwe proviandhuis is niet goedkoop om te bouwen en die afzettingen e.d zijn ook een stuk duurder.
    na een klein kort rekensommetje heb ik al besloten op dat 2de proviandhuis NIET te bouwen omdat de kosten te hoog zijn.
    en alle andere dingen wat ik tot zover heb gezien helemaal niet waard is.
    2e proviand kost 3000 edelstenen als je deze zou moeten kopen (100 cadeau = 300 edelstenen). Klopt in verhouding met de recyclefabriek die rond de 900 edelstenen kost.
    Ik ga een poging doen om de proviand te krijgen, maar vind de recycle iets handiger om te hebben.

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Weet niet waar die informatie die jullie hebben over proviandhuis 2 vandaan hebben gehaald maar als je alleen de beschrijving al leest maakt het totaal verschillende dingen dan de normale proviandhuis. Ook is je maximale grote van je stacks 25 en niet 100 of 250. Ook 1000 cadeautjes voor dat gebouw is veelste duur die nieuwe items die je kan maken zijn alles behalve interessant. Ik ga hem sowieso kopen dat ding voor cadeautjes aangezien ik zeker weet dat er in de toekomst wat interessants in komt en moet je weer bakken met edels gaan betalen.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Weet niet waar die informatie die jullie hebben over proviandhuis 2 vandaan hebben gehaald maar als je alleen de beschrijving al leest maakt het totaal verschillende dingen dan de normale proviandhuis. Ook is je maximale grote van je stacks 25 en niet 100 of 250. Ook 1000 cadeautjes voor dat gebouw is veelste duur die nieuwe items die je kan maken zijn alles behalve interessant. Ik ga hem sowieso kopen dat ding voor cadeautjes aangezien ik zeker weet dat er in de toekomst wat interessants in komt en moet je weer bakken met edels gaan betalen.
    dat er in de toekomst iets interessants in komt denk ik niet!
    ik heb nog niet een keer gezien dat een gebouw aangepast werd! behalve het proviandhuis tijdens events...
    ze zijn nog te beroerd om het schuifje van de barakken aan te passen!

    als ze iets nieuws bedenken krijg je gewoon weer een nieuw gebouw, want je hebt toch ruimte genoeg...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.