Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Game wil niet laden

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud

    Game wil niet laden

    Is er een extra onderhoud bezig? Hebben de gremlins de servers van BB overgenomen? Is er iets anders mis? Ik kan wel inloggen, maar als ik de game wil spelen blijft het hangen in een laadscherm. Ben ik de enige?

    UPDATE [1]:
    Ik was niet de enige... http://forum.thesettlersonline.nl/th...r-cache-wissen

    UPDATE [2] (05:14):
    Na ongeveer 20 minuten in een (fictieve?) inlogrij gehangen te hebben wil het spel wel weer laden, maar alles reageert ontzettend traag
    Laatst gewijzigd door ThaFizz; 27-09-13 om 04:14. Reden: updates

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    bij mij dezelfde problemen Rond 5.15 uur was t dus pas opgelost.
    Eerst de boel maar eens op orde brengen voordat er weeer wat nieuws wordt geimplanteerd of zullen de zombies van halloween dwars hebben gelegen?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaFizz Bekijk Berichten
    Is er een extra onderhoud bezig? Hebben de gremlins de servers van BB overgenomen? Is er iets anders mis? Ik kan wel inloggen, maar als ik de game wil spelen blijft het hangen in een laadscherm. Ben ik de enige?

    UPDATE [1]:
    Ik was niet de enige... http://forum.thesettlersonline.nl/th...r-cache-wissen

    UPDATE [2] (05:14):
    Na ongeveer 20 minuten in een (fictieve?) inlogrij gehangen te hebben wil het spel wel weer laden, maar alles reageert ontzettend traag
    ik heb ook een bug gevonden:


  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Dat het nie werkt ok, maar maak het dan even bekend op de home page, zodat je niet alles uit de kast haald om het aan de praat te krijgen.
    het eerst ga je toch zoeken of het probleem niet in je PC zit.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    Dat het nie werkt ok, maar maak het dan even bekend op de home page, zodat je niet alles uit de kast haald om het aan de praat te krijgen.
    het eerst ga je toch zoeken of het probleem niet in je PC zit.
    no offense, maar ik dacht dat jij al langer settlers speelde :P
    dan zoek je het probleem toch pas in 2e instantie bij je zelf? :P

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Hier en bij de meeste niet GEXTE, en evengoed is het een kleine moeite om het er bij te zetten, net als de aankondiging van het geplande onderhoudt, en als je bij IE aleen een blauw scherm krijgt, niet eens een laadbar en bij Firefox wel de laadbar die stopt na 2 seconden

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Huh!? Dat is niet waarvoor ik het op de handel heb gezet

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaFizz Bekijk Berichten
    Huh!? Dat is niet waarvoor ik het op de handel heb gezet
    zo stond het er toch echt op :P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    Hier en bij de meeste niet GEXTE, en evengoed is het een kleine moeite om het er bij te zetten, net als de aankondiging van het geplande onderhoudt, en als je bij IE aleen een blauw scherm krijgt, niet eens een laadbar en bij Firefox wel de laadbar die stopt na 2 seconden
    ja, inderdaad, of een soort trouble-shoot guide maken waarin je allerlei mogelijke bugs/oplossingen aanbiedt van reeds bekende problemen... bugs en dergelijke kunnen plaats vinden, maar om hier over duidelijkheid te krijgen is inderdaad erg belangrijk!

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ondervind tegenwoordig dagelijks problemen; wordt er diverse keren uitgegooid; zonder direct aanwijsbare reden.... waar het vroeger misschien 1 - 2 keer per dag gebeurd gebeurd het nu al gauw 2x per uur!

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ondervind tegenwoordig dagelijks problemen; wordt er diverse keren uitgegooid; zonder direct aanwijsbare reden.... waar het vroeger misschien 1 - 2 keer per dag gebeurd gebeurd het nu al gauw 2x per uur!
    Dat is geen bug, maar een nieuwe feature. Als het spel ziet dat jij veeeel te lang speelt, dan moet je naar buiten toe. Dus als je eruit word gegooid = naar buiten toe en frisse lucht halen xD

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.