Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Verbinding met de server verbroken

  1. #11
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    En vandaag weer raak..... afgelopen uur weer 3x eruit gegooid... alhoewel de schade dit keer meeviel *slechts* 99 elite soldaten...

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Ik wil je vragen om onderstaande stappen te voltooien zodat we kunnen kijken of het probleem bij ons ligt of niet.

    - Leeg je browser + flash cache
    - Update flash
    - Update browser
    - Probeer een andere browser

    Mocht je nog steeds problemen ondervinden nadat je deze stappen hebt ondergaan dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met het ondersteuningteam.

    BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Roodstaart,

    Ik wil je vragen om onderstaande stappen te voltooien zodat we kunnen kijken of het probleem bij ons ligt of niet.

    - Leeg je browser + flash cache
    - Update flash
    - Update browser
    - Probeer een andere browser

    Mocht je nog steeds problemen ondervinden nadat je deze stappen hebt ondergaan dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met het ondersteuningteam.

    BB_Skelril
    Er zijn veel gebruikers met chrome die er last van hebben Skelril en met Firefox geloof ik net zo. Het nadeel is dat er ook een deel is die er geen last van heeft, hierdoor is het probleem gewoon moeilijk te tackelen. Durf door de hoeveelheid mensen die er last van hebben wel vrij zeker te stellen dat het probleem (op een uitzondering na wellicht) niet bij de gebruikers ligt. Bij mij begonnen soortgelijke problemen met de introductie van de sprookjes. Contact met de chatserver die steeds wegvalt tot een compleet verbindingsverlies. Heb een redelijk nieuwe windows installatie (afgelopen juli) met daarop de nieuwste chromeversie en ook flash is 100% up to date. Cache legen brengt verder ook geen zoden aan de dijk.
    Gebruik na een tip nu bewust de inprivate versie van IE10 en daarop lijkt de verbinding nu stabiel.
    Laatst gewijzigd door kili; 03-10-13 om 19:21.

  4. #14
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    IE 10 in normale modes klapt er ook met regelmaat uit, dus BB kom alstublieft niet weer met het riedeltje van cache legen etc. etc.

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lord_Spookstah,

    Bovenstaande stappen zijn voor veel problemen de standaard oplossing (het verhelpt bij vele spelers problemen). Daarnaast is het ook een manier om te bekijken waar het probleem precies ligt. Als wij direct konden zien waar een probleem zat dan waren er nu geen problemen meer in het spel, maar helaas is het oplossen van een bug of andere technische problemen soms vrij lastig.

    We zeggen het niet voor de grap, uiteraard willen we jullie problemen oplossen enkel hebben we daarbij wel hulp nodig, bovenstaande stappen horen daar ook bij.

    BB_skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 03-10-13 om 20:03.

  6. #16
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril ik snap dat bepaalde problemen met die stappen opgelost kunnen worden, maar als ik het zo hier lees en ook binnen 'mijn' gilde hoor hebben ze al die stappen voor dit probleem al meerdere keren uitgevoerd voor elke browser op hun systeem (IE, FF, Chrome, Opera etc.) en dat heeft niets opgeleverd, dus blijkbaar is dit probleen daarmee niet op te lossen.

    Dan is het op zijn zachts gezegd behoorlijk frustrerend dat ze (weer) een standaard reactie krijgen van gooi je cache leeg, installeer laatste flash versie etc. etc. dat voelt als met een kluitje in het riet gestuurd worden.
    Als het een beproefde oplossing zou zijn voor dit probleem die zeg maar in 99% van de gevallen werkt dan is dat een perfect advies, maar als het maar bij 10% van de gevallen werkt is het niet de beste reactie naar je 'klanten'.

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lord_Spookstah,

    Ik weet niet wie wat heeft geprobeerd en hoe ze het hebben geprobeerd. Er zijn duizenden spelers op de Nederlandse wereld en ik kan moeilijk bijhouden wie alles al heeft geprobeerd. Daarom is het makkelijker voor jullie om de stappen te volgen en aan te geven dat het nog niet werkt, dan dat het is om het andersom te doen.

    Overigens werkt dit advies in de meeste gevallen (ik zal geen percentages noemen want die heb ik niet). Dus als jullie de stappen kunnen volgen en mij vervolgens het resultaat laten weten dan kan ik daar meer mee dan enkel zeggen "ik heb het al geprobeerd".

    BB_Skelril

  8. #18
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb cache geleegd heb flash geupdate en cccleaner door mn cmpu heen gehaald.

    Zo kon ik weer in het spel komen..

    Af en toe vlieg ik er alsnog uit..

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    gebruiken jullie meerdere/verschillende browser op dezelfde pc???
    als dat het geval is zou ik zeggen probeer eens om al die flash dingen te uninstallen en dan flash te installeren op/voor de browser die je gebruikt voor settlers! elke browser heeft zijn eigen flash dingen/versies, misschien dat daar iets botst... ik weet het niet, persoonlijk heb ik nergens last van...

  10. #20
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is het vandaag ook flink raak. Meerdere malen wordt ik uit de game gegooid.
    Zojuist was ik 1 minuut in de game, voordat ik er al uit werd gegooid.

    Volgensmij heeft het te maken met de-synchronisatie op het moment dat je internet een miliseconde wordt onderbroken (@laptop)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.