Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Verbinding met de server verbroken

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud

    Verbinding met de server verbroken

    Sinds 25 september krijg ik enorm vaak de melding dat de verbinding met de server is verbroken. Ik krijg dan een popup waarin ik OK moet geven om de client te resetten.

    Voorheen kreeg ik heel incidenteel deze melding, misschien 1 keer per 2 weken. Nu krijg ik hem ca 5 keer per uur. Het maakt niet uit wat ik aan het doen ben. De kans dat ik een reset krijg is het grootst als ik net ben ingelogd na een reset. Er is niets veranderd aan mijn pc, wat deze problemen zou kunnen verklaren.
    Inloggen lukt overigens wel zonder problemen. Ik heb van anderen gehoord dat daar ook problemen mee zijn.

    Ik heb al een ticket aangemaakt naar BB, maar wil graag van anderen horen of zij deze problemen ook meer hebben dan voorheen. Wellicht dat BB daardoor sneller de oorzaak kan vinden en oplossen.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanriet Bekijk Berichten
    Sinds 25 september krijg ik enorm vaak de melding dat de verbinding met de server is verbroken. Ik krijg dan een popup waarin ik OK moet geven om de client te resetten.

    Voorheen kreeg ik heel incidenteel deze melding, misschien 1 keer per 2 weken. Nu krijg ik hem ca 5 keer per uur. Het maakt niet uit wat ik aan het doen ben. De kans dat ik een reset krijg is het grootst als ik net ben ingelogd na een reset. Er is niets veranderd aan mijn pc, wat deze problemen zou kunnen verklaren.
    Inloggen lukt overigens wel zonder problemen. Ik heb van anderen gehoord dat daar ook problemen mee zijn.

    Ik heb al een ticket aangemaakt naar BB, maar wil graag van anderen horen of zij deze problemen ook meer hebben dan voorheen. Wellicht dat BB daardoor sneller de oorzaak kan vinden en oplossen.
    Momenteel heb ik hier ook veel last van, maar dat ligt in mijn geval niet aan de game, maar aan mijn provider. Mijn internetverbinding valt ook vaak eventjes weg, waardoor hij net geen verbinding krijgt. Daardoor krijg ik die melding.

    Als je op de laptop speelt, dan kun je hier ook soms last van hebben

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Heb er met chrome al sinds de sprookjesupdate met grote regelmaat (meerdere keren dagelijks) last van. 9 van de 10x de chatserver die eruit ligt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen doen zich echt met vlagen voor.
    Af en toe gaat het goed en heb ik nergens last van. Andere keren vlieg ik er echt om de haverklap uit. Ik heb nooit gemerkt dat ik problemen zou hebben met mijn internetverbinding. In huis lijkt alles goed te zijn en ik maak gebruik van glasvezel.

    Overigens heeft BB netjes naar me gereageerd en ze hebben een paar tips gegeven. Bij mij stond alles al goed en bijgewerkt, maar misschien dat hier mensen zijn die er wel wat aan hebben:

    In de meeste gevallen wordt het probleem dat je beschrijft veroorzaakt door dat je browser/flash niet up-to-date is of omdat je de cache van je browser moet legen. Onderstaande links zullen je helpen met het updaten van je browser/flash en het legen van je cache.

    Update flash: www.adobe.com/downloads/
    Update browser:
    - Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/fi...recente-versie
    - Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=nl
    Cache legen: http://www.java.com/nl/download/help/webcache.xml

  5. #5
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier problemen; sinds 18:15 inmiddels 10x eruit gegooid tot op heden.......

    En met grootse dank..... 388 elite soldaten naar de andere wereld...

    Thanks voor de goede connectie; heb het tot op heden nog niet zo meegemaakt!

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Ook zeer geregeld dit probleem, gister iets van 5 keer in een uur gekickt. Ook loopt het stroef tijdens avo's en met het boosten. geregeld worden de manden bij het boosten wel in mindering gebracht maar wordt de boost niet geactiveerd. opnieuw inloggen zorgt er dan voor dat ik de manden weer terug heb. tijdens avo's inmiddels meerdere keren meegemaakt dat de aanval blijft haken en er geen meter verschijnt. reis ik dan naar het eiland en weer terug naar het avo is de aanval wel voltooid. tot nog toe nog geen verliezen gehad zoals roodstaart aangeeft maar daar kan ik op deze manier op gaan zitten wachten natuurlijk. graag fixen, dit is irritant.

  7. #7

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij hetzelfde probleem zoals bij chester!! hoop dat het snel opgelost word want het begint donders irritant te worden!!!

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    En vanavond is het weer feest.... 4x in de afgelopen 40 minuten....

    Een reactie van BB zou mooi zijn....

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen met de verbeteringen die niet juist worden geregistreerd zullen met de volgende update worden verholpen.

    Verder zijn er voor zover ik weet momenteel geen technische problemen meer met de server, eergisteren hebben onze systeem beheerders de server bekeken en een aantal kleine dingen opgelost. Mocht je nog problemen ondervinden dan kan je het beste je flash updaten, je browser updaten en je cache legen. Mocht het hierna nog niet werken wil ik ook iedereen aanraden om het op een andere computer te proberen.

    Ik snap dat het hierdoor klinkt alsof het op jullie wordt afgeschoven, maar op deze manier kunnen we zien of het inderdaad bij ons zit of niet.

    BB_Skelril

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dus wij moeten gewoon allemaal een nieuwe computer kopen?
    Zal straks even bij de Mediamarkt langsgaan xD

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.