Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Stermunten generaal, splash damage

  1. #11
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    goede vraag

    ook vraag ik me af hoeveel eenheden die generaal kan meenemen???
    is het een opgevoerde geharde generaal, of is het een veteraanachtige???
    Naast de splash damage is het een geharde generaal (200 troepen) (Bron: testserver)

  2. #12
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Naast de splash damage is het een geharde generaal (200 troepen) (Bron: testserver)
    Vreemd, dus eigenlijk is de vet beter dan toch?

  3. #13
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Meister der Kampfkunsticon_special_general1
    Kosten: 30.000 Sterntaler
    Nutzen: General
    Anwendbar: General mit 200 Einheiten Kapazität, schnell, Flächenschaden, letzter Angriff
    Limit: 1x
    Handelbar: nein
    Lebenspunkte: 1000
    Treffsicherheit: 80%
    Minimaler Schaden: 1
    Maximaler Schaden: 100
    Fähigkeiten: Flächenschaden, letzter Angriff

    Je kan ook hier een kijkje nemen >Generaal<

    Laatst gewijzigd door wittenagel; 26-09-13 om 11:03.

  4. #14
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    dus een vet is beter omdat hij 50 meer troepen mee kan brengen

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    heeft alleen de generaal laatste slag, of ook alle eenheden die zich in zijn garnizoen bevinden??? (wat hem zeer slecht zou maken)

  6. #16
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Vanmorgen ff getest die nieuwe generaal, maar lijkt alleen de generaal zelf te zijn met splash damage. En SplashDamage met maar 100 hitpoints maximaal is niet echt een aanvulling voor epic avonturen waar veel unist meer hitpoints hebben.
    Dat ie 1000 levenspunten heeft is grappig, maar omdat ie maar 200 units heeft is ie wat mij betreft waardeloos. al kun je hem wel gebruiken als normale BHG.
    Ik ga eerst voor die extra VET achtige generaal met 250 units. nog maar 27000 stermunten voor nodig

    Andere dingen zijn wel grappig zoals het kunnen vernietigen van een kampje in 1 keer. al zou het leuk zijn als je die op de handel kan gooien

  7. #17
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Vanmorgen ff getest die nieuwe generaal, maar lijkt alleen de generaal zelf te zijn met splash damage. En SplashDamage met maar 100 hitpoints maximaal is niet echt een aanvulling voor epic avonturen waar veel unist meer hitpoints hebben.
    Dat ie 1000 levenspunten heeft is grappig, maar omdat ie maar 200 units heeft is ie wat mij betreft waardeloos. al kun je hem wel gebruiken als normale BHG.
    Ik ga eerst voor die extra VET achtige generaal met 250 units. nog maar 27000 stermunten voor nodig

    Andere dingen zijn wel grappig zoals het kunnen vernietigen van een kampje in 1 keer. al zou het leuk zijn als je die op de handel kan gooien
    Volgensmij is dat wel een leuke generaal voor traps

  8. #18
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Als dit nou een langzame generaal was geweest kon hij van pas komen bij round-blocks aangezien hij 1k levenspunten heeft, maar ja... deze generaal is snel.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    naar mijn mening is hij vrij nutteloos...
    zo op het eerste gezicht lijkt hij me alleen nuttig in extreme gevallen waar je dan max 5 rekruten of zoiets dergelijks kunt besparen... (bijvoorbeeld na je reguliere aanval leven er nog 6 boogschutters... je generaal met splash damage maakt die alle 6 af in plaats van maar 1, waardoor er geen extra ronde nodig is waarin je nog eens 5 rekruten zou verliezen door de schade van die boogschutters... maar aan de andere kant, als je een 250 generaal gebruikt heb je dat probleem helemaal niet (in verhouding tot een 200 generaal), dus dat maakt hem toch weer nutteloos tenzij je nog geen veteraan of iets beters hebt...)
    als je dus nog geen veteraan of iets beters hebt dan is hij wel nuttig... anders is hij misschien fijn voor troepentransport, maar verder nutteloos...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 29-09-13 om 01:10.

  10. #20
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    je kan nu ook een 250 gen kopen met stermunten. voor dezelfde prijs
    op de test server. deze heeft ook meer hitpoints.
    net ff gekeken op een battle report en kennelijk heeft deze gen 1500 HP
    Laatst gewijzigd door Zvicinou; 03-10-13 om 16:05.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.