Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [Feedback] Stermunten winkel categorie op de testserver

  1. #11
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud

    Edelstenen paket
    Kosten: 600 Stermunt
    Geeft: +100 Edelstenen
    Waar: Schatkist
    Limiet: geen
    Handelbaar: ?


    Graniet pakket
    Kosten: 1200 Stermunt
    geeft: +100 Granit
    waar: schatkist
    limiet: geen
    Handelbaar: ?


    Grote katapult
    Kosten: 500 Stermunten
    Limit: ?
    Handelbaar: nee


    Kleine katapult
    Kosten: 300 Sterntaler
    Limit: ?
    Handelbaar: nee


    Meester in vechtkunsten
    Kosten: 30.000 Stermunten
    Is een: General
    Anwendbar: General met 200 Eenheden, snel, Laatste aanval
    Limiet: 1x
    Handelbaar: nein
    Schadepunten: 1000
    Nauwkeurigheid: 80%
    Minimale Schade: 1
    Maximale Schade: 100
    Vaardigheden: Oppervlakte schade, laatste aanval

    Have fun
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 26-09-13 om 12:42.

  2. #12
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Op de katapulten, weakpoints en ranged attack zit wel degelijk een limiet. Niet op het totaal aantal keren dat je ze kan kopen maar je kan er maar 1 per keer kopen. daarna gaat er een timer lopen totdat je de volgende kan kopen. op zich te begrijpen anders hoef je nooit geen units meer te maken

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me toch echt af of dit het beste is dat BB voor lvl 50 spelers kon doen....buffjes om een kampje te verslaan ? kom op zeg....waarom geen mogelijkheden om je eiland aan te passen ( springstof om rotsen op te blazen, harkploeg om stronken weg te halen...baggermaatschappij om rivieren te dempen ). Ik wil ruimte!!! geen nutteloze katapultjes...We zijn lvl 50 BB geef ons een iets nuttigs

  4. #14
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm..

    lvl 50 = alles gehaald. Stermunten = gemakkelijker ep verdienen.
    Maar op lvl 50 wordt je ep omgezet naar stermunten. stermunten = gemakkelijker ep verdienen.

    Merkt BB niet dat hier een foutje zit?

    Als je vanaf lvl 50 stermunten kunt krijgen, waarnaar je ook naar lvl 80 door kunt lvl'en, dan zou het beter zijn lijkt me. Dan heb je echt wat aan die buffs/upgrades van de stermunten.

  5. #15
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Eigenlijk zijn die buffs voor mij alleen interessant voor leiderkampen zoals bijvoorbeeld de heksentoren op Broederschap, maar aangezien de buffs gelimiteerd zijn met aankopen binnen een bepaalde tijd, en ook nog gelimiteerd aan het soort bandieten kamp vind ik deze 1e versie niet zo geweldig.
    De "winst" die je pak met 1 kampje weghalen of verzwakken voor zoveel stermunten? neuh, dat kan veel beter
    Op lvl 50 zit je niet echt te wachten op een "dure" gelimiteerde buff die ook nog beperkt is aan een bepaald bandietenkamp.
    Die paar recruten offer ik dan wel normaal op

    Edels voor stermunten, sprookjesavonturen en de 1 dags premium zijn wel goede toevoegingen maar ook hier weer de lange wachttijd voor je een 2e kan kopen.
    Dat maakt de stermunten toch wel weer erg beperkt in gebruik.
    De generaals kan je 1 keer kopen maar ook die zijn in de 1e versie nog geen echte leuke aanwinst voor 30k stermunten.

    Laten we hopen dat een 2e versie van de stermunten winkel wat leuker eruit komt te zien.
    Ik miste toch wel een leuk gebouw erin die de moeite waard is voor je eiland zoals bijvoorbeeld een boerderij met ingebouwde silo, oneindige visser, genoeg te verzinnen

  6. #16
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat als BB dat "prachtig huis" voor laten we zeggen 10.000-20.000 stermunten in de winkel zou zetten, er niet veel mensen meer zullen klagen:-) beter dan zo'n Splash200-generaal iig

  7. #17
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom 1 dag premium met stermunten? Het zijn toch voornamelijk de niet-level-vijftig spelers die (misschien) interesse hebben in extra EP, voor level 50 spelers is het alleen een beetje extra loot.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom word de ep die je krijgt van missies niet omgezet in stermunten als je lvl 50 bent ?
    beetje krom vind ik . toen er bedacht was dat je niet verder kon dan lvl 50 en de stermunten kwamen is alle overtollige ep van de toen lvl 50 omgezet in stermunten. waarom bij de huisige lvl 50 niet ?
    of is dit een bug??

  9. #19
    TIPEX
    er is een script gedraaid gewwest als compensatie voor de lvl 50ers die lange tijd in status quo zaten, in het logboek is dat duidelijk omschreven geweest
    evenals de epomzetting, dit gebeurt ENKEL met ep die je krijgt van avonturen, niet die van de missie, ook dat is uitgelegd geweest in de veranderinglog
    zie volgende link
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...0480#post10480

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madorcia Bekijk Berichten
    Waarom word de ep die je krijgt van missies niet omgezet in stermunten als je lvl 50 bent ?
    beetje krom vind ik . toen er bedacht was dat je niet verder kon dan lvl 50 en de stermunten kwamen is alle overtollige ep van de toen lvl 50 omgezet in stermunten. waarom bij de huisige lvl 50 niet ?
    of is dit een bug??
    als je ff zou lezen in plaats van meteen te posten dan had je dat gewoon hier kunnen zien/lezen dat is nog heel recent gepost en staat hier gewoon in hetzelfde topic...
    niet meteen roepen, eerst lezen!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.