Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: [Feedback] Stermunten winkel categorie op de testserver

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madorcia Bekijk Berichten
    Waarom word de ep die je krijgt van missies niet omgezet in stermunten als je lvl 50 bent ?
    beetje krom vind ik . toen er bedacht was dat je niet verder kon dan lvl 50 en de stermunten kwamen is alle overtollige ep van de toen lvl 50 omgezet in stermunten. waarom bij de huisige lvl 50 niet ?
    of is dit een bug??

helemaal gelijk moet ik je geven voordat we die stermunten kregen heb ik nog speciaal gevraagd of de missies die open stonden op lvl50 de ep ook om zou zetten in stermunten , antwoord van Skelrill was, alle ep die je verdient wordt omgezet in stermunten dus ik als een gek al mijn missies voltooid die ik had laten staan omdat ik lvl50 was en die ep niet kwijt wilde dus , ben nu heel wat ep kwijt geraakt waarvoor ik geen stermunten heb ontvangen :S

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    BlackMedusa,

Alle ervaringspunten die in je in-game mailbox stonden zijn zoals aangegeven omgezet met de invoering van de stermunten. Dit geldt voor iedereen die niveau 50 was maar was tot nog toe eenmalig.

BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten