Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: [Feedback] Aankomende veranderingen

  1. #21
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Het mag niet zo zijn die nu slim heel veel geprofiteerd hebben van deze situatie dat die buiten schot blijven.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Het mag niet zo zijn die nu slim heel veel geprofiteerd hebben van deze situatie dat die buiten schot blijven.
    ik heb er in gehandeld, profiteren vind ik het verkeerde woord...
    ik heb gewoon gebruik gemaakt van de opties/mogelijkheden die er geboden worden/werden...
    het was een update van BB, extra opties, een extra toevoeging... je kunt onmogelijk mensen straffen die gebruik maken van de opties die hun geboden worden ook al trek je later de betreffende update weer in!
    verder heb ik niemand opgelicht en gewoon netjes al mijn transacties voltooid ook buiten het handelshuis om...
    dat je oplichters of zo aanpakt is prima, maar ik zie geen enkele reden om iemand "die nu slim heel veel geprofiteerd hebben" daar voor te straffen of wat dan ook... aangezien ze nix verkeerds hebben gedaan... het was een nieuwe feature welke eerst is getest op de test server en vervolgens doorgevoerd is, dat BB hier later spijt van heeft gekregen en het weer terug veranderd doet daar nix aan af...
    BB heeft het op zich netjes opgelost door van te voren aan te kondigen wanneer deze nieuwe features weer verdwijnen, dus ook anderen, jij dus ook hebben nog een kans om ook nog te handelen...
    het is dus pure onzin om mensen te straffen die het spel gewoon gespeeld hebben en gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheden die het spel hun biedt!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 28-09-13 om 12:14.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.